הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות ועובש בתקרה שנובע מבעיות באיטום המרצפות בדירה שמעל

    (שלומית)

    שלום והמון תודות .כבר שנים שאנ ו סובלים מלחות עובש וקילופים עמוקים בתקרת הבית במספר מוקדים אנו לא גרים בקומת גג ולא הבנו את פשר הדבר ...תיקנו שוב ושוב והתופעה חוזרת על עצמה ..התברר שאצל הדייר שמעלינו יש בעיות רבות ברובה (שאיננו..)בין המרצפות ..בפנלים שבורים ובשיפועים לא נכונים בדירה כמו כן הם רגילים לשטוף את המרצפות בכמויות של מים בלתי מבוטלות ...הדייר שמעלינו הציע שיאטום בעצמואת המקומות הלקויים ברובה אפוקסי ובכך הבעיה תפטר,האם אתם חושבים שהחומר הנ"ל יאטום כראוי ויפטור את הבעיההאם אתם מאמינים שהעבודה יכולה להעשות כראוי ע"י הדייר עצמו שהוא איננו איש מקצוע כלל?תודה רבה לכם מצפה לתגובה מהירה .

    • · קילופי צבע בתקרה, רטיבויות

      (גבי)

      שלום שלומית,

      איטום פוגות עם רובה אפוקסית מחייב הסרה של הרובה הישנה , נקיון יסודי של הדפנות ואיטום. אי אפשר להסתפק ביישום חפוז רובה מעל הרובה הישנה. כמו כן ישלהתאים את סוג הרובה לרוחב של המישקים.

      לא אוכל לאמר אם השכן יבצע את העבודה כראוי, אך הסיכויים אינם נוטים לטובתו.

      מצד שני כאשר אין סימני רטיבות בתקרה (פטריות או עובש) אין ודאות שקילופי הצבע נגרמים דוקא כתוצאה מרטיבות. יתכן שמדובר על קילוף כתוצאה מצביעה לקויה, למשל ללא שכבת יסוד.

      אם ישנם בוודאות סימני רטיבות בתקרה יש לבדוק גם את מצבם של החדרים הרטובים (מקלחת) של השכן ולוודא ששכבת האיטום שם תקינה ואינה מאפשרת לרטיבות שמתחת לריצוף לעבור אל מתחת לריצוף של שאר חלקי הדירה.

      בברכה,

      גבי

      • · המשך רטיבות ..

        (שלומית)

        המון תודות .!!!!עזרת לי מאד. מדבריך אני מסיקה שאם השכן מרח /סתם את החורים ברובה הישנה עם רובה אפוקסית ולא עשה את התיקון בצורה מקצועית זה לא יהיה יעיל?! ראית באחת מהתשובות שאם הרובה האפוקסית לא נמרחת בכמות גדולה היא פשוט מתקלפת ויוצאת מהחורים ?

        • · תיקוני רובה

          (גבי)

          שלום שלומית,

          כפי שציינתי קודם - רובה שמבוצעת מעל רובה ישנה לא יכולה להאחז היטב בדפנות של הפוגה ואין לה עובי מספק, כך שהיא בד"כ ניתקת ממקומה תוך זמן קצר יחסית.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן