הוספת הודעה חדשה
  • · מה האבדל בין הסילרים?

    (צביקה)

    שלום לכם יש לי שטח בטון ואני מעוניין לצפות אותו בסילר-יש סילר על בסיס סולבנט וסילר על בסיס מים-מה האבדל בניהם(חוץ שזה כהה יותר-סולבנט)?כמה מספיק לי כל גלון שלהם(יש לי שטח של 110מ’ר)?ומה מחירם בערך בשוק? תודה מראש צביקה

    • · סילר

      (גבי)

      שלום, הסילרים מרכבים מסיליקון נוזלי המדולל עם מיים או עם טרפנטין. קיימים סוגים רבים של שניהם ובאחוזי דילול שונים. כושר הספיגה משתנה בהתאם לכושר הספיגה של התשתית ולמשטחי בטון ההערכה הגסה היא 10 מטר לליטר. חובה לבצע תמיד נסיון במקום נסתר ולראות את התוצאות לפני שממשיכים הלאה. לא ציינת אם מדובר על משטח חיצוני או פנימי. שני הסוגים טובים לבצוע, לסילר עם הסולבנט אכן נטייה להיות כהה יותר אך גם כאן הקביעה איננה מוחלטת. לרוב מומלץ להשתמש בסילר על בסיס מים. המחיר משתנה אך עומד על ממוצע של כ 70 ש”ח לליטר. המלצתי- התייעץ עם היצרנים השונים שחלקם מובא להלן: אוראנטק גטאור 04-8419789 (יבואנים של סילר ”ליטופין”) סילימור- יבואני ”ברייטסטון” (בקריות) גילאר- נציגי סיקה (03-9023194) אלוני- ”אלוניסיל”. נסה גם אצל לצלצל לייעוץ אל אמיר אהרוני 054-5688224 בהצלחה !

    • · סילר לבומנייט

      (יעל)

      שלום! באיזה סילר כדאי להשתמש להגנה על בומנייט בחצר? נאמר לי שכדאי לצפות אחת לשנה. אני גרה בדרום, ויש לי כ-50 מ"ר משטח ושבילים. איזו כמות נדרשת? תודה!

      • · סילר מעל משטח בטון דקורטיבי ”בומנייט”

        (גבי)

        שלום יעל,

        מומלץ להתאים את סוג הסילר לזה שבוצע קודם לכן על המשטח. נסי לפנות אל משווקי הסילרים כגון "גילאר" (סיקה) 09-8994000 או "סילמור"יבואני ”ברייטסטון”.

        בהצלחה,

        גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן