הוספת הודעה חדשה
  • · נקודות חומות/שחורות מאחורי מראה (המורכבת בתוך ארון קיר)

    (ערן)

    הנושא קצת ארוך אקצר- נזילה משכן מלמעלה חוזרת שוב ושוב בתחום מסויים של 2 חדרים המופרדים בקיר. סיפור של שנים. 2 החדרים הנפגעים הם חדרים עם אמבטיה (וזה חשוב לעניין טענות הביטוח של הדייר מלמעלה). לפני כמה שנים על המראה הופיעו נקודות שחורות/חומות. הזמנו איש מקצוע שהחליף מראה וטען שמדובר בנזילה שהייתה מאחורי המראה(וזה מתאים לנזילה מהדירה למעלה). עברו מספר שנים ושוב אותן נקודות. הבעיה היא שכשאמרנו לחברת הביטוח על מצב הארונות בדירה הם ענו לנו - תקשיבו זה בגלל האדים בחדר האמבטיה.

    הארונות הם אכן ישנים ולכן יהיה קשה לנו לקשר את זה לנזילה אבל המראה הוחלפה. בחדר של המראה למרות שיש אמבטיה לא מתקלחים בכלל רק משתמשים בכיור. אנו מתכוונים לפנות לביטוח של השכן בקשר למראה. האם הם יכולים לתרץ את הנזק למראה שלנו בדברים אחרים שלא קשורים לנזילה מלמעלה? אני מניח שמאחורי המראה כבר יבש. מעל הארון בחדר האמבטיה יש קילוף קיר שמעיד על נזילה בעבר.

    תודה

    • · נזק למראה עקב רטיבות / לחות

      (גבי)

      שלום ערן,

      לצערי חברת הבטוח תנסה בוודאותלהתנער מאחריותה, בצדק או שלא בצדק. החברה יכולה לטעון שמדובר על רטיבות ישנה, על אדים מחדר הרחצה או מהכיור, על לחות גבוהה בחדר או בעץ שמאחורי המראה, וכיוצ"ב. אין להערכתי כל דרך בטוחה לגרום לחברה לשלם עבור הנזק. עדיף "להחליף ולשכוח".

      לשיקולך ובהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן