הוספת הודעה חדשה
  • · בעיה נוספת של קירות רטובים לדיירים העליונים.

    (ועד הבית)

    תודה על התשובות הקודמות. מבדיקה אצל הדיירים בקומה העליונה התברר שישי להם גם קירות רטובים בחלקים מהדירה. האם יתכן שיש רטיבות בקירות כתוצאה מהבעיות שיש לנו באיטום בגג ? מה אתם ממליצים לעשות ? תודה.

    • · קירות רטובים / המשך.

      (גבי)

      שלום שוב, רטיבות בקירות יכולה להגרם גם כתוצאה מאיטום גג לקוי אך קרוב לודאי כי קיימת בעיה בקירות עצמם. לא ניתן לאבחן מכאן את הבעיה. חובה לבדוק את המצב בשטח. סביר יותר שתוכלו לראות סדקים בקירות החיצונים של המבנה או קילופי טיח, בסמוך לאזורים שבהם יש רטיבות. נראה לי שתצטרכו לבצע עבודות איטום גם בקירות וגם בגג אך מכאן כמובן שבלתי אפשרי לקבוע זאת בוודאות. המלצתי: בצעו את העבודות בקירות ובגג באופן יסודי כך שהבעיה לא תחזור על עצמה לאחר מספר שנים. יש לקרוא לקבלנים מנוסים ולקבל הצעות מחיר וכתב אחריות לתקופה של 5 שנים לפחות.ניתן גם להעזר במהנדס או יועץ. בהצלחה.

      • · שוב תודה רבה ושאלה אחרונה

        (ועד הבית)

        בנוגע לנושא הקודם של תיקוני איטום בגג - למה לא ניתן לבצע עם חומר כמו פוליגג או חומר לבן אחר ? מספר אנשים המליצו לי על חומר איטום כזה.

        • · אפשר אך לא מומלץ לבצע תיקונים בגג עם פוליגג

          (גבי)

          החומר איננו עמיד במקרה של מים עומדים (שלוליות). חובה לבצע אותו עם שכבת יסוד ולא ניתן לבצע אותו בעובי גדול. בנוסף- הצמדותו לתשתית במקרה של תיקונים מקומיים איננה טובה ובמהרה הוא יתקלף בקצוות. ניתן לבצע זאת לתקופה מאוד קצרה אך בסיומה יהיה עליכם להסיר את כל התיקונים לפני בצוע איטום חדש בגג. בקיצור- לא מומלץ. מה שנראה קל לבצוע לא תמיד נכון לבצוע.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן