הוספת הודעה חדשה
  • · בית חדש רטיבות בקירות סביב בית ורובה במרצפות

    (מירה שורק)

    שלום וברכה,

    נכנסו לפני 5 חודשים לבית חדש שבנינו . מהתחלה שמתי לב שהרובה בין הקרמיקות בריצוף בצבעים שונים(כאילו התרטב) וגם בהרבה מקומות נראה לבן. בהתחלה חשבנו שזה לכלוכים מהבנייה, כי הפועלים מאוד לא שמרו על ניקיון. בחודשים האחרונים, השינוי של צבע הרובה מבהיר לכהה בריצוף מתפשט משאר הבית לאיזור הסלון ומטבח. זה נראה נוראה כאילו לא שטפתי את הרצפה ושיש לכלוכים בריצוף.

    זה נובע מרטיבות נכון? מה אפשר לעשות? הקבלן שלנו בקושי מתייחס, היה בעייתי במהלך הבנייה ועכשיו עוד יותר. נשמח לעזרהתודה והמשך יום טוב

    • · רטיבות בקירות ותחת רצפת בית חדש

      (גבי פייר)

      שלום מירה,

      התופעה שתארת אכן מצביעה על נוכחות של רטיבות מתחת לריצוף שיתכן שהיא הולכת ומתפשטת. רטיבות שכזו יכולה לחדור אל מתחת לריצוף הפנימי של הבית דרך מספר מקומות, כגוןקירות חיצוניים שנושקים לאדמת הגינה,מתחת לריצוף של המרפסות החיצוניות, ועוד.

      תחילה יש לבחון בשטח מהו המקור לחדירת הרטיבות. לאחר מכן ניתן אפשריהיה לספק המלצות בצוע, מפרט טכני, והערכת עלויות. באמצעות סיכומים אלו תוכלו אח"כ לתבוע את הקבלן ו/או לאלץ אותו לבצע את התיקונים הדרושים, אם תחליטו כך. במקרה שעלות התיקונים תהיה גבוהה מומלץ יהיה גם להעזר במקביל בעו"ד מתאים.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      בברכה,

      גבי

      • · תודה רבה

        (מירה)

        שלום וברכה, תודה על המענה המהיר. אכן בתחילת תהליך הבנייה התגלה שהמגרש שלנו מלא במי תהום, עברנו תהליך של ניקוז המים בתחילת תהליך הבנייה, מה שהיה אמור לפתור את הבעיה. לצערנו כנראה שלא הקפידו במהלך הבנייה על מניעת רטיבות והבית עדיין סופג מים או מה מקור הזה או ממקורות נוספים. אני יודעת שפתחי ניקוז אין בקיר תמך ורציתי לשאול אם לבד עלול לגרום לבעיית רטיבות כזו חמורה?

        אנחנו באמת מתחילים לחשוב על תהליך של תביעה מאחר ואין מענה מצד הקבלן.

        המון תודה ולילה טוב

        • · איטום רטיבות בבית חדש, קיר תמך

          (גבי פייר)

          שלום מירה,

          בית שנבנה במי תהום דורש הקפדה מיוחדת על כל פרטי האיטום ובנוסף על התקנת מערכת ניקוז מתאימה אשר מונעת מהמים מלהיקוותלצד הקירות התת קרקעיים.

          קיר התמך שהזכרת דורש בדיקה אף הוא.

          יתכן שהקבלן הסתפק בניקוז לצורך זמן הבניה בלבד ולא ביצע מערכת ניקוז היקפית סביב כל שלד הבית. אך אין טעם להכנס להשערות מיותרות ויש תחילה לבדוק בשטח אם אכן זוהי הבעיה.

          כפי שציינתי קודם: לאחר שיהיה בידיך דוח איטום מקצועי תוכלי לדעת מה יש לבצע ותוכלי גם לתבוע את הקבלן באמצעות עו"ד שישתמש בדוח שתקבלי.

          נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

          יום טוב,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן