הוספת הודעה חדשה
  • · חומר איטום לבריכה

    (Dali)

    שלום, רציתי לדעת מה המלצתכם לחומר לאיטום בריכת נוי (דגים) בגינה. לאחר האיטום יבוא ציפוי קרמיקה או פסיפס (או שיש לכם המלצה אחרת)? תודה.

    • · חומר לאיטום בריכה

      (גבי)

      דלי שלום, החומר המומלץ הנו חומר איטום צימנטי מסוג סיקה טופ 107, של חברת סיקה. יש לבצע הכנות (רולקות,החלקת קירות, שיפועים וניקוז) ולבצע את העבודה עם רשת אינטרגלס בין השכבות. על גבי האיטום ניתן להדביק קרמיקה או פסיפס. יש להוסיף דבק מסוג סיקה לטקס אל תערובת ההדבקה. תוכל לפנות לכאן לעוד שאלות ( או ישירות אל היבואן: גילאר 03-9023194). בהצלחה ושבת שלום.

      • · שאלת המשך:

        (dali)

        הבנתי לגבי החומר המועדף לאטימת בריכות. האם תוכל לפרט יותר על עבודות ההכנה לפני כן ? אנו מתכוונים לבצע את העבודה לבד (אני מבין שזה בר ביצוע ...) ?

        • · הכנת השטח לאיטום.

          (גבי)

          שלום שוב, אנא ראה פרוט במאמר על עבודות עם בטונים:עבודהנכונה עם חומרי מליטה - יסודות איטום | שיקום מבנים.במידה והקירות הנם יצוקים ניתן להחליק אותם על ידי חיתוך הבליטות באמצעות דיסק חשמלי. חורים יש למלא בתערובת מתאימה (ראה את המאמר הנ”ל). במידה ומדובר בקירות מבלוקים יש להחליקם כנ”ל. חובה לצקת רולקות סביב כל חיבורי הרצפה אל הקירות. בסיום עבודות הבטונים על השטח להיות מוחלק. כל בליטה או שקע יפריעו לך להדביק את רשת האינטרגלס שבין שכבות האיטום. באם ברצונך לבצע ניקוז לצורך נקוי עתידי של הבריכה תוכל להחדיר צינור מתכת עם הברגה פנימית ולהרכיב פקק פנימי. במקרה זה יש לאטום בין הצינור לבין הרצפה (הבטון) בחומר איטום גמיש מסוג סיקפלקס FC11 + פריימר. במקרה של בצוןע ניקוז כנ”ל יש לבצע שיפוע ברצפה לכיוון המרזב. כמובן שניתן לוותר על שלב זה במידה ואתה מחליט לוותר על הניקוז. אנא ראה את המאמר הנ”ל וחזור עם שאלות קונקרטיות. נשמח לעזור הלאה.

          • · בענין רובה רגילה או רובה אפוקסי

            (dali)

            מה עדיף ? האם יש הבדל משמעותי בין השניים או שמספיק טוב לבצע עם רובה אקרילית ? וכמובן שתודה רבה על הכל. כבר בנינו ועשינו את האיטום וכעת אנו בשלב הפסיפס. האם זה משנה את סוג הרובה אם זה פסיפס או קרמיקה ?

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן