הוספת הודעה חדשה
  • · טיח מתפוצץ בכמה מקומות

    (אלישיב)

    בכמה חדרים בביתי נוצר טיח שהתפוצץ ומתקלף, לאחר הגשם. מדובר גם בצמוד לתקרה, וגם במקום אחד או שנים בצמוד לרצפה. אני גר בקומת קרקע, ומעלי קומה נוספת. אשמח לייעוץ. תודה

    • · לבדוק באדיבות מול השכן

      (חיים ק)

      תבדוק נזילה מול השכן מלמעלה ,איפה זה קורה בחדר שירותכביסה או במקלחת או מעל הכיור או באזור המזלפים?.... רטיבות לא באה סתם צריך לבדוק זאת מול השכן,יתכן שזה ממנו או מסיבה חיצונית כמו צנרת מהגג שיצקו אותה בקיר וממנה נזילה.

    • · נשירת טיח מתקרה ומתחתית קירות

      (גבי)

      שלום אלישיב,

      טיח נושר ממקומו מסיבות שונות, שרק אחת מהן היא רטיבות.

      נשירות רבות נגרמות למשל עקב בצוע לקוי של הטיח בשלב הבניה. כמו כן, כאשר רטיבות חודרת לקירות היא אינה גורמת לנשירת טיח מיידית והנשירה, אם מתרחשת כלל, יכולה להתרחש גם זמן רב לאחר מכן.

      בתקרות לעומת זאת, נגרמים בד"כ קילופי טיח לאחר שרטיבות חדרה פנימה וגרמה להיווצרות חלודה בברזלים שבפנים היציקה. התנפחות הברזלים גורמת בתורה לנשירות של חלקי טיח.

      לסיכום:

      יש לבדוק את תחתית הקירות האמורים (מבחוץ) ויתכן שישנה שם בעיית איטום שגורמת לחדירה ממושכת של רטיבות פנימה.לתיקון הבעיה ראה מאמר על איטום קירות בקומות קרקע.

      את הבעיה בתקרה יש לבחון בנפרד. יתכן שישנה או שהיתה קיימת בעבר בעיה של נזילה כלשהי מתחת לרצפת דירתו של השכן. יתכן כאמור שאין כל קשר לרטיבות ושאפשר להסתפק בתיקון הטיח בתקרה בלבד. אך יש לבדוק את כל זה בשטח.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן