הוספת הודעה חדשה
  • · קירות רטובים

    (ישי)

    הי! סלון ביתי נמצא תחת מרפסת מרוצפת, ויש לי נזילה באיזור המרזב , אך יש לי בעיה נוספת שכמעט כל הקירות שנמצאים מתחת למרפסת רטובים ונהיה שם עובש. שאלתי היא: האם יש מצב שהקירות רטובים בגלל המרפסת או שהאפשרות היחידה היא שהמים חודרים מהקיר החיצוני? יש לציין שלא רואים מים על התקרה ממש רק על הקירות אך יש מקומות בתקרה שיש שם קצת עובש

    ואם אכן זה רק מהקירות שנה שעברה צבעתי את הקירות בצבע "רב גמיש" (במובן עם הפריימר) איך עכשיו אפשר לאטום שוב פעם? האם הדבקת אבן תועיל ואם כן איזה אבן מומלץ?

    תודה

    • · קירות רטובים תחת מרפסת

      (גבי)

      שלום ישי,

      אם הרטיבות מופיעה רק בחלק העליון של הקירות בהחלט יתכן שמקורה באיטום לקוי של המרפסת. יחד עם זאת יש תחילה לבדוק אם ישנם סדקים בצד החיצוני של הקירות, בערך באזור החיבור שבין התקרה לקירות. (קיימת גם אפשרות נמוכה יותר לכך שמדובר על בעיית עיבוי בלבד ויש לבחון זאת בשטח).

      רטיבות בתקרה שמתחת למרזב נגרמת בד"ככתוצאה מליקוי באיטום של המרפסת אשר נמצא במקוםמרוחק יותר מאזור הניקוז. כך שלנוכח שני המימצאים הללו יתכן מאוד שלא יהיה מנוס מאיטום כל שטח המרפסת.להסבר התופעה ראה גם את המאמר על איתור בעיות איטוםונזילות במרפסות ובגגות מרוצפים.

      לא ניתן לבצע חיפוי אבן מעל צבע גמיש וממילא יהיה צריך להסיר אותו ממקומו לפני הבצוע. חיפוי האבן אגב כלל אינו אמ ור לתפקדכשכבת איטום ומסיבה זו חובה תמיד לאטום את הקיר לפני שמחפים אותו.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן