הוספת הודעה חדשה
  • · חדירת מים – קיר דרומי

    (שחר)

    גבי שלום, קיימת אצלי חדירת מים מקיר חיצוני (מכוסה בפסיפס), חדירת המים מתבטאת בהתנפחות קלה בגובה של כ 160 מהרצפה (בערך מרכז החלון) וכמו כן בממש קיר רטוב בגובה 70-80 סנטימטר (כ 20 סנטימטר מתחת לחלון). הבעייה קיימת רק בצד אחד של החלון. המרחק בין החלון לגג מעליו (קצה החומה) 4 מטר.

    לשאלות - 1. מה יותר סביר חדירת מים מהקיר החיצוני או מהחלון? חשוצ לצייו שמים חודרים רק לאחר גשם משמעותי. קראתי את המאמר שלכם על איטום קירות חיצוניים וחלונות.

    2. מכיוון שאין לי רצון לבצע איטום בגלישה(עקב עלויות), האם ניתן לאטום את הקיר ע"י מברשת על מקל ארוך? עם איזה חומר לאטום (סילר? רובה?)

    תודה. שחר

    • · אטימת קיר וחלון

      (גבי)

      שלום שחר,

      סביר להניח שימצא סדק כלשהו בקיר החיצוני, סמוך לאזור החלון. יחד עם זאת יש לבדוק תחילה בנפרד את החלון עצמו. אפשר לבצע בדיקת הצפה למסילה התחתונה של החלון על מנת לראות אם חודרים ממנה מים כאשר היא מוצפת. אוטמים את פתחי הניקוז של המסילה עם סיליקון או מסטיק כלשהו ולאחר מכן ממלאים את המסילה במים וממתינים למשך 24 שעות.

      באשר לאטימת הקיר: סילר או "סילוקסן" מיועדים להספגה אל תוך משטח סופג בלבד (כגון בטון, טיח, שפריץ צימנטי חשוף, חיפוי אבן, שליכט מינרליוכדומה). החומרים אינם משמשים למריחה מעל גבי פסיפס ולעיתים אף עלולים להכתים אותו וליצור מעליו שכבה דביקה שתצבור עוד יותר אבקבהמשך.

      יתכן שישנוסדק זעיר בקיר או מחסור ברובה בין חלקי הפסיפס. על מנת לתקן זאת לא יהיה מנוס מגלישה באמצעות סנפלינג...

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן