הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בגליפים

    (איתי)

    שלום רב,לאחר הסופה האחרונה בכל הגליפים של החלונות יש רטיבויות. בחלקם רק בפינות אדן החלון מעל לאדן, בחלקם מתחת לאדן ובחלקם גם בצדדים ובחלק העליון של הגליף. החלונות הם ברזל בלגי והטיח הוא מינרלי (ווגה).האם התופעה היא בעית איטום בין המסגרות הבלגיות לקיר או ספיגה של הטיח ומה אפשר לעשות בנידון?תודה,איתי

    • · תיקון רטיבויות מסביב לחלונות

      (גבי)

      שלום איתי,

      באופן כלליהבעיה נובעת מכך שלא בוצעו עבודות איטום מקצועיות על תשתית הבית לפני שהתקינו מעליו את אדן החלון ולפני שבצעו את שכבת הטיח. כמו כן יתכן שישנן בעיות במשקוף התחתון של החלון שלעיתים תכופות אינו אטום היטב במקרה של חלונות בלגים / ברזל.

      אנא ראה את כל ההמלצות שמפורטות במאמר על תיקון / איטום חלונות. לצערי לא ניתן לאבחן את הבעיה מרחוק ולכל בית / חלון ישנו סיפור משלו.עדיף לאטום את כל הדברים המפורטים במאמר ולא להמר על אחד מהם.

      הבעיה העקרונית בקירות שמצופים בטיח מינרלי היא שהם סופחים רטיבות וכאשר אין איטום מספק בקיר שמאחורי הטיח או בין הקיר למשקוף, הרטיבות שנספגת בטיח פשוט ממשיכה וחודרת פנימה. בלית ברירה אפשר לאטום כעת עם מסטיק פוליאוריטני (כגון "סיקפלקס 11FC") בין המשקוף לטיח, אך במקביל יש גם להספיג את הטיח המינרלי עם חומר אטימה שקוף כדוגמת סילוקסן. ראה מאמר על איטום קירות בחומר שקוף.

      שים לב שהרטיבות יכולה לחדור גם מתחת לאדן, בינה לבין הטיח, וגם שם יש לאטום עם מסטיק. ראה את שאר ההמלצות במאמר שלעיל.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן