הוספת הודעה חדשה
  • · הופעת פטרייה ועובש על שליכט צבעוני בקירות חיצוניים

    (דנה)

    שלום רב,

    עם כניסתנו לבית דו משפחתי חדש לחלוטין (נובמבר שעבר) ולאחר הגשמים הראשונים, הופיעה פטרייה / עובש שהשחירה את קירות המבנה. החברה של השליכט (אייפל) טיפלה במבנה בעזרת סוג של אקונומיקה ולאחר מכן צבע מונע פטריות על השליכט. למרות זאת, ישנן נקודות בהן העובש / הפטרייה חזרה. הם טוענים שהשליכט אינו פגום.

    מספר שאלות: מהי דרך הטיפול הנכונה בבעיה? האם יש להוריד או לגרד את השליכט הקיים ואז לבצע שליכט חדש? האם נתקלתם בבעיה כזו קודם ומה יכולה להיות הסיבה לבעיה? האם החברה שלכם יכולה לבצע בדיקה ולאבחן את הבעיה? (בתשלום כמובן). כרגע אחרי הקיץ בקושי רואים את הפטרייה, האם כדאי להמתין לגשמים ולראות אם זה מחמיר?

    בתודה מראש, דנה

    • · שליכט צבעוני משחיר, פטריות

      (גבי)

      שלום דנה,

      העקרון הוא שהפטריות מופיעות תמיד כאשר ישנם תנאים של רטיבות מתמשכת שמתיישבת על פני השטח. הרטיבות עצמה יכולה להצטבר מעל השליכט (או בתוכו, אם מדובר על שליכט באיכות ירודה במיוחד).

      יש גם לבחון בשטח אם ישנם שינויים בגוון הכללי של הקיר שנובעים מסיבות אחרות . לחות בשכבת הטיח למשל(מתחת לשליכט) יכולה גם כן לגרום להבדלי גוונים ולמראה כהה יותר בחלק מהשטח, אם כי מקרים מסוג זה גורמים בד"כגם לקילופי שליכט וצבע.

      לשאלתך: אפשר לבצע חיטוי ושכבת שליכט צבעוני נוספת מעל גבי שכבת יסוד מתאימה. ואפשר גם לעבור לצבעי חוץ גמישים. על כל פנים יש לבדוק זאת בשטח (אפשר גם כעת).תוכלי להשאיר את פרטיך במדור צור-קשר ונשמח לעזור.

      שבוע טוב,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן