הוספת הודעה חדשה
  • · איטום קיר חיצוני

    (קובי קציר)

    השבוע ביצעו תיקון לקירות חיצוניים אצלי בדירה היה סדקים אמר לי איש האיטום שמומלץ למרוח סילר על הקירות יש לי כרגע פריימר על בסיס מים שמרחו לי לפני שליכט צבעוני האם הפריימר יעשה את העבודה כמו סילר וגם יבצע איטום וחיזוק הקיר ואם לא על איזה חומר אתם ממליצים למרוח כי הסילר נורא יקר יש לציין שזהו קיר מערבי אשר סופג המון מים אני גר בקומה 4 אז גם הגישה מאד קשה זה שביצע תיקון עבד על במה יש לי גישה רק מהחלונות ומהגג

    • · איטום לקיר חיצוני עם סילר

      (גבי)

      שלום קובי,

      אם ישנו כבר על הקיר צבע יסוד לשליכט הצבעוני, ממילא לא ניתן יהיה לבצע מעליו סילר. בעקרון הסילר מתאים רק למשטחים סופגים (כגון טיח או בטון חשוף, אבן וכדומה) ואינו מיועד ליישום מעל משטחיםצבועים או בלתי-סופגים.

      חומר היסוד לפני השליכט הצבעוני אמורלשמש גם כשכבת צבע אוטמת אך הוא לא יוכל להספיק בפני עצמו ואינו עמיד בסדיקה. כאשר ישנם סדקים עדיף לאטום ולצפות את הקיר עם צבע גמיש ולא עם שליכט צבעוני.

      אם תפרט יותר נתונים לגבי מצב הקיר נשמח לעזור הלאה.

      בברכה,

      גבי

      • · איטום קיר חיצוני

        (קובי קציר)

        בהמשך לשיחתנו יש לי דירת גג ובחומה בגג ביצעתי שליכט צבעוני ונשאר לי פרריימר על בסיס מים עכשיו ביצעו לי תיקון בקיר החיצוני של בניין לא איפה השליכט נדמה לי שקוראים לציפוי של הקיר החצוני זיפזיפ עכשיו היה סדקים ובוצע תיקון אמר לי האיש שתיקן את הסדקים שמומלץ למרוח סילר על הקיר החיצוני שאלתי היא כזאת האם הפריימר על בסיס מים יעשה את העבודה כמו סילר או אם אתה ממליץ על חומר זול יותר מסילר שאפשר למרוח על הקיר החיצוני שגם יחזק את הקיר וגם ימנע רטיבות

        • · איטום קיר חיצוני , זיפזיף

          (גבי)

          שלום קובי,

          אם הקיר המדובר הנו פריך וסופג, מומלץ להספיג אותו בחומר אוטם כגון "סילוקסן", כהמלצתו של איש האיטום. ראה מאמר על איטום קירות חיצונייםבסילוקסן. אם אינך רוצה לרכוש סילוקסן תוכל להשתמש בצבע שרכשת. שכבה ראשונה יש לדלל על מנת שתיספג היטב לעומק ה"זיפזיף". לאחר מכן יש לבצע לפחות שכבה נוספת.

          בברכה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן