הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות מעל פנלים קומת מרתף

    (ניר)

    שלום רב,אני מתכנן לרכוש בית דו משפחתי, לפני שאני מזמין בדיקה מקיפה עם חווד דעת מקצועית.אשמח לקבל חוות דעת / הערה לבעיית רטיבות בקומת מרתף שמטרידה אותי מאוד...בבית ישנה קומת מרתף עם כניסה חיצונית. (אופציה ליחידה מושכרת)לאורך כל הקיר החיצוני (הפונה לצד ההפוך מהדו המשפחתי המחובר לבית) ישנה רטיבות מעל הפנאלים שעולה למעלה לקיר בגובה של כ 10 ס"מ.זה מאוד מטריד אותי, כיוון שקראתי במספר מקומות באינטרנט שזאת יכולה להיות צרה צרורה שקשה מאוןד להפטר ממנה ויכולה לעלות הרבה כסף לתיקון. חול רטוב/ איטום לקוי מבחוץ ועוד` "ברכות" כאלה ואחרות.מצורפות תמונות של הרטיבות לאורך הפנלים בקיר קומת המרתף.אשמח לקבל מהנסיון שלכם, חוות דעת ראשונית למקור הבעיה ולאופי הפתרון.תודה מראש!

    • · בעיות רטיבות בקומת מרתף

      (גבי)

      שלום ניר,

      סימני הרטיבות שבתחתית הקירות מצביעים על כך שישנה רטיבות כלואה מתחת לריצוף של החדר.

      לפיכך, מהבחינה המקצועית עליך לקחת בחשבון שיתכן שיהיה צורך לבצע עבודות איטום מקיפות יותר,אשר עלולות אף לכלול את הרמת כל הריצוף לצורך ביצועו של איטום מבפנים. (ראה מאמר על איטום מרתף / מקלט מבפנים).

      ישנן מספר אפשרויות שיש לבדוק אותן בשטח...

      יתכן למשל שחדירת הרטיבות מגיעה מהצד החיצוני של הקיר, כפי שתארת, ובמצב שכזה יהיה נדרש "רק" לבצע עבודות מהצד החיצוני של הקיר. אך במקביל יש לבדוק כמה רטיבות הספיקה כבר לחדור אל מתחת לריצוף, מכיוון שאם חדרה רטיבות רבה ממילא רצוי יהיה להרים את הריצוף. (מהתמונות לא נראה שישנה רטיבות רבה מדי, אך אי אפשר להסתמך על כך).

      יתכן גם שהרטיבות מגיעה ממקומות אחרים כגון פתח הכניסה אל הקומה, או מוקדים רגישים נוספים. אךהחשש הוא מפני חדירת רטיבות מתחת לרצפת הבטון ובמקרה שכזה לא יהיה מנוס מאיטום כל השטח מבפנים על פי המאמר שלעיל.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן