הוספת הודעה חדשה
  • · יריעות ע”ג יריעות

    (אברהם)

    שלום גבי !

    יריעות ישנות עם ציפוי אגריגט שרוצים להדביק עליהם שיכבה חדשה ,האם מומלץ למרוח קודם ביטומן חם כדי שתהיה הצמדות טובה לישן או שיש פיתרון אחר ?

    שאלה נוספת בקירות חוץ במבנה קצת ישן עם גמר טמבורטקסט שיש סדקים נימיים ויש חשש שחודרים שם מים האם יש חומר אטימה גמיש שאפשר ליישם אותו מלמעלה בלי לפתוח סדקים רקע"י מוט עם רולר וכיוצ"ב

    רב תודות אברהם

    • · הלחמת יריעות איטום ביטומניות מעל יריעות ישנות

      (גבי)

      שלום אברהם,

      אין צורך לבצע זיפות מעל היריעות הישנות. אפשר למרוח עליהן חומר יסוד ביטומני כגון "פריימר 150". אם הפריימר הנ"ל אינו בנמצא אפשר להשתמש גם בפריימר המקובלליריעות כגון פריימר 101 (ביטום) או פריימר 474 (פזקר). יש לוודא שהחומר חודר היטב אל בין חלקיקי האגרגט שעל היריעה הישנה.

      לפני הלחמת השכבה החדשה יש לתקן פגמים בשכבה הקיימת. (ראה הסברים ותמונות במאמר על תיקון גגות).במיוחד יש לתת את הדגש לאזור שמעל קצה היריעות בקירות. יש להסיר מאזור זהחלקי צבע רופפים ולכלוך ורק אח"כ למרוח את הפריימר.על היריעות החדשות לטפס כ 5 ס"מ לפחות מעל קצות היריעות הישנות שבקירות.

      לגבי הקירות עם הטמבורטקס הסדוק: הפתרון שתארת הנוחובבני לגמרי כך שלא אוכל להמליץ עליו. אם בכ"ז ברצונך "למרוח" משהו מעל הטמבוטקס הסדוק, עשה זאת עם חומרים משחתיים אקריליים כגון "פוליגג", "פוליקיר", "אקרילפז" וכדומה. המראה שיתקבל לא יהיה "משהו", והתוצאה האיטומית מוטלת בספק..

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן