הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות במחסן

    (גיל)

    היתה לי רטיבות במחסן אשר נמצא במפלס תחתון וגובל עם קיר גינת הבית. בעל מקצוע חפר בגינה ,חשף את הקיר.הוציא את כל החול הרטוב שהיה שם ושם חצץ,מרח חומר אטימה על הקיר, פתח פתחי אורור והסיט מרזב מאזור זה. במחסן עשה טיח וסייד את הקיר. יש לציין שהרטיבות רק בחלק התחתון של הקיר. לאחר הסיוד במחסן חזר הצבע הצהוב ושלפוחיות לאזור הרטיבות. מה עליי לעשות והאם אני יכול לאטום עכשיו מבפנים מבלי להזדקק לבעל מקצוע?

    בתודה גיל

    • · תיקון רטיבות בתחתית קירות מחסן

      (גבי)

      שלום גיל,

      לא ציינת בשאלתך כמה זמן חלף מסיום העבודות ועד להופעת הכתמים הצהובים שבקיר. אם הכתמים הצהובים הופיעו מייד לאחר האיטום - יתכן שמדובר רק על שאריות של רטיבות שהיתה כלואהבתוך הקיר. במקרה שכזה יש לאפשר לקיר להתייבש לגמרי ואח"כ לתקן ולצבוע.

      מצד שני, אם הרטיבות המשיכה לחדור לקיר זמן ממושך לאחר האיטום, קיים סיכוי סביר שקיימת רטיבות מתחת לרצפה. אם השטח מרוצף יש להסיר מספר מרצפות ולבדוק את כמות הרטיבות. איטום פנימי ניתן לבצע על כל שטח הרצפה ותחתית הקירות הפנימיים,כמתואר במאמר על איטום מרתפים מצידם הפנימי. רצוי לתת עבודות איטום מסוג זה לידי בעלי מקצוע.

      יתכן גם מצב תאורתי בו קיימת רטיבות כלואה מתחת לריצוף אשר יש רק לאפשר לה להתייבש. לאחר פרוק הריצוף במספר מקומות יש להחליט בשטח אם לפרק ולאטום הכל, או לנסות ולהמתין לייבוש.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן