הוספת הודעה חדשה
  • · איטום מקלחון

    (effi)

    אולי תוכלו לעזור בענין מפרט טכני לאיטום מקלחון ? פרקנו קרמיקה לצורך החלפת מקלחות והדעות חלוקות בנוגע לסוג האיטום - אם בכלל. האם הקרמיקה לבדה לא מספיקה לאיטום ??

    • · אטימה של מקלחון

      (גבי)

      שלום אפי, לא הבנתי משאלתך באם רק המקלחון הישן הוצא ממקומו או באם מדובר בשטח גדול יותר (הזכרת ”מקלחונים”). להזכירך- כל שטח הרצפה של המקלחת צריך להיות אטום ולא רק הקטע של המקלחון. במידה ופורק חלק מהרצפה - האם קיים כבר חומר איטום כלשהו ברצפה ? בנוסף, במידה ואתה מפרק רק את הקרמיקה בקירות, ניתן לבצע איטום בקירות בחומר איטום צימנטי עם או בלי רשת אינטרגלס בין השכבות ואחריו להדביק את הקרמיקה. אנא ספק יותר נתונים. כמו כן תוכל לקרוא את המאמר המתאים - בסעיף המפרטים הטכנים באתר. המפרטים הטכנים

      • · לא פתחנו את הרצפה בכלל.

        (effi)

        פשוט החלפנו מקלחון והורדנו את הקרמיקה שהיתה בתוכו כך שהחדשה תהייה שונה. כלומר- הקרמיקה בתוך שטח המקלחון תהיה שונה משאר הקרמיקה שבחדר הרחצה. ברצפה יש גם קרמיקה וללא אגנית. שאלתי- האם צריך לאטום את הקירות לפני שמניחים קרמיקה חדשה ? תודה.

        • · כן, בהחלט צריך לאטום את קירות המקלחון.

          (גבי)

          ראה מפרט במדור המפרטים על איטום מקלחות או חדרים רטובים בחומרי איטום צימנטים.

          ניתן לאטום עם חומרי איטום צימנטים. אפשר פשוט למרוח על גבי התשתית שתי שכבות ואפשר גם ליישר את השטח ואח”כ לבצע שתי שכבות עם רשת אינטרגלס בינהם. שתי האופציות טובות. שים לב שחייבים להוסיף דבק לטקס אל תערובת הטיט/הדבק של הקרמיקה.

          • · מה אני עושה בחיבור למטה עם הרצפה ?

            (effi)

            ........? (בוקר טוב).

            • · נקודה טובה.

              (גבי)

              (בוקר טוב גם לך). אכן נקודה חשובה. נסה למרוח את חומר האיטום בקירות כמה שיותר נמוך, ממש עד לקרקעית. באם יש צורך השתמש אפילו במכחול. לאחר הייבוש הכנס בין הקיר לבין הקרמיקה שברצפה חומר גמיש מסוג סיקפלקס. יש ליישם פריימר לפני הבצוע. לאחר התקשות הסיקפלקס תוכל להדביק את הקרמיקה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן