הוספת הודעה חדשה
  • · ביטול מרזב פנימי מרפסת המחובר למרזב גג והחלפתו בחיצוני

    (מרדכי)

    עקב נזילות מפתח מרזב במרפסת הוצע לנו לבטל מרזב פנימי במרפסתולהחליפו בחיצוני המרזב הפנימי במרפסת מחובר בצומת T למרזב הגג החולף בסמוך שאף הוא פנימי. אין בעיית דליפה מרזב הגגאיך מבצעים באמינות את ביטול המרזב הפנימי ללא חשש לחסימת מרזב הגג

    • · ביטול מרזב למרפסת, איטום מרזב מבפנים

      (גבי)

      שלום מרדכי,

      ראשית תשובה לשאלתך ואח"כ הערות נוספות:

      1. אפשר לפרק את הריצוף סביב אזור הניקוז של המרפסת ולאטום את פתח המרזב באמצעות הלחמת טלאי של יריעה ביטומנית, כך שתתחבר גם לאיטום הביטומני הקיים. (את פנים הצינור אפשר לאטום בפוליאוריטן למשל או בבטון).

      2. הבעיה היא שהדבר רק יגרום להיווצרות שלולית באזור הניקוז וממילא תצטרך לבצע עבודות חציבה ליד הקיר על מנת להתקין מרזב חיצוני ולשנות את כיוון השיפוע.

      מכיוון שכך: עדיף להערכתי פשוט להחליף את הצינור הפגום כולו, שממילא אינו אמור להיות מרוחק / ארוך מדי. לאחר החלפת הצינור יש כמובן לתקן את שכבת האיטום והריצוף.

      אפשרות נוספת:

      קיימת כיום שיטה לאיטום מרזבים מבפנים, ללא צורך בפרוקם. בשיטה זו משחילים באמצעות ציוד יעודי טלאי אפוקסי לתוך הצינור אשר נצמד אל הדפנות ואוטם אותו מבפנים. כדאי לבדוק את אפשרות הבצוע ולהשוות עלויות. (אם תרצה בבדיקה שכזו תוכל להשאיר פרטים במדור צור-קשר ונשמח להפנות אותך הלאה).

      בברכה,

      גבי

      • · תודה

        (מרדכי)

        תודה רבה על התשובה המפורטת מרדכי

        • · שאלת המשך

          (מרדכי)

          במידה ואוטמים את פנים צינור המרזב הקצר מהמרפסתבבטון או פוליאורטן האם אין חשש שמילוי זה יגלוש עם הזמן ויחסום את צינור המרזב שיורד מהגגויגרום לסתימתוהאם ניתן להסתפק רק ביריעה על פני פתח הניקוזשוב תודה מרדכי

          • · ביטול מרזב

            (גבי)

            שלום מרדכי,

            בבצוע נכון אין סיבה לחשוש שחומר המילוי (קצף פוליאוריטן או בטון) יזוז ממקומו ויגיע למרזב הראשי. אך אפשר גם להסתפק בהלחמת יריעה ביטומנית, במיוחד כשמדובר על מרזב בקוטר קטן.

            בהצלחה,

            גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן