הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גג אזבסט

    (אלון)

    שלום רב,

    קראתי בעיון את הפורום ויש לי שאלה, יש לי מחסן עם גג אסבסט שמתחתיו עשיתי הנמכה של תקרת גבס( מסיבות בריאותיות ומראה) על גג האסבסט מרחתי לפני שתי עונות שכבה של פוליגג אך לאחר כשנה -שנתיים גג האסבסט דלף מעט ופגע בחלק קטן של תקרת הגבס,לפני שבוע סידרתי את תקרת הגבס ואני רוצה למנועהישנותהדליפה בחורף, הבעיה היא שיש כבר פוליגג על הגג ואני רוצה חומר טוב יותר מאותה משפחה שלא יהיה היפרדות החומר החדש עקב הימצאות החומר הישן, יש לציין כי אני מעוניין לבצע את העבודה לבדי ,איזה חומר אתם ממליצים?, מה מחירו ?,האם יש שכבת קישור(פרמייר) ,הוראות עבודה ? ומה מומלץ לשים על הברגים לאיטומם?

    המון תודה אלון

    • · איטום לגג אסבסט

      (גבי)

      שלום אלון,

      מעל גבי פוליגג ישן אפשר לאטום עם"פוליגג סופר M". אין צורך בחומר יסוד אך יש לנקות את הגג ממש היטב,ורצוי עם מים וסבון (ושטיפת שאריות הסבון לאחר מכן).

      אם ישנם מירווחים גדולים במפגשים בין לוחות האסבסט,או סדקים, יש להטביע מעליהם רצועה של רשת אינטרגלס בין השכבות של חומר האיטום.

      בעקרון מיישמים שכבה ראשונה בעובי של כ 1.0 ק"ג למ"ר ומעליה שכבה נוספת בעובי 1.0-1.5 ק"ג למ"ר. (יתכן גם שתוכל להסתפק בשכבהאחת בלבד, בתנאי שהשכבה הנוכחית עבה מספיק).

      אם ישנם ברגים וראשי ברגים חלודים מומלץ לנקות את החלודה עם נייר ליטוש ולצפות את האזור בחומר / צבע נגד חלודה. לאחר ייבוש הצבעאפשר לאטום סביב הבורג עם מסטיק פוליאוריטני כדוגמת "סיקפלקס 11FC" ולהמתיןיום נוסף לייבוש בטרם מבצעים את האיטום של כל הגג.

      אנא ראה גם הוראות בטיחות לעבודה על גג אסבסט והמלצות בצוע שונות במאמרים על איטום גגות קלים- אסבסט, איסכורית, פחועל איטום , ציפוי גגות אסבסט.

      במידה וישנן שלוליות על הגג עקבהתקנה לקויה יש לעבור ולהשתמש בחומרים אחרים- פוליאוריטנים.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן