הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בקירות חיצוניים ובמקלחת

    (גילי)

    שלום רב, יש לנו מספר בעיות:

    1. בקיר מקלחת שפונה לצד חיצוני (מערב ודרום) התחילו מלחים לצאת מבין האריחים. ניסינו לסתום סדקים סביב חלון שנמצא מעל וללא הועיל. איש איטום טען שמדובר בסדקים בטיח חיצוני ויש לטייח מחדש.

    2. איטום מקלחת - מים ופיצוצים בטיח הופיעו משני צידי חדר מקלחת. נאמר על ידי איש איטום ראשון שאגנית תפתור את הבעיה או מריחה של חומר דמוי זכוכית?. איש איטוםשני אמר שצריך לחפור את כל רצפת חדר המקלחת, לייבש חול, לחפור לעומק ולאטום מחדש.

    אשמח לדעתכם לגבי כל אחד מן הנושאים.

    תודה

    • · איטום קירות חיצוניים ורצפת חדר אמבטיה

      (גבי)

      שלום גילי,

      לא ניתן לחוות דעה לגבי מצבו של הקיר החיצוני אך סביר להניח שהמלצת הקבלן נכונה. יתכן שניתן להסתפק באטימת סדקים ובציפוי הקיר עם צבע גמיש, ללא הסרת הטיח. אך אם הטיח כולו מאוד ישן ורופף בהחלט מומלץ להסירו ולבצע עבודה יסודית.

      באשר למעבר המים אל הצד השני של קירות האמבטיה- יש לבצע כדברי הקבלן השני. מעבר רטיבות אל תחתיתהקירות מצביע תמיד על כך שלא קיים איטום תקין מתחת לריצוף של חדר הרחצה.פתרונות "קוסמטיים" שונים (כהמלצת הקבלן הראשון) לעולם לא יוכלו לפתור את הבעיה לצמיתות מה גם שהחול שנמצא כעת מתחת לריצוף כבר ממילא רטוב ועלול להעביר רטיבות גם למקומות רחוקים עוד יותר כגון אל מתחת לריצוף של החדר או המסדרון הסמוך למקלחת.

      יש לפרק את הריצוף ולתקן את כל שכבת האיטום של הרצפה. חובה להקפיד על בצועה של חגורת בטון מפרידה ואטומה - מתחת לריצוף, שתפקידה להפרידבין הריצוף של חדר האמבטיה לבין הריצוף של החדר הסמוך. (מפרט טכני ניתן למצוא במאמר על איטום מקלחות או חדרים רטובים בחומרים ביטומנים).

      בהצלחה וחג שמח,

      גבי

      • · תודה והערה

        (גילי)

        תודה רבה.

        אגב - מדובר בבית בן 6 שנים ולא ישן ולכן התהיה שלנו לגבי הטיח.

        חג שמח

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן