הוספת הודעה חדשה
  • · איטום מעקה חיצוני

    (איל)

    בביתי גג שטוח המוקף במעקה אבן (בלוקים) בגובה של 110 ס"מ. על המעקה קופינג שיש חברוני. לאחרונה נתגלו סדקים בחלקו הפנימי של המעקה (מצופה טיח + צבע חוץ) ובחלקו החיצוני השליכט התחיל להתנפח ולהתפורר. יתכן שהדבר נובע מהסדקים במעקה , יתכן מספיגה של הקיר ויתכן מהקופינג.

    אשמח מאוד לקבל עצה איך ניתן לאטום את הקיר ובאילו חומרים מומלץ להשתמש.

    תודה רבה

    • · תיקון ואיטום מעקה סביב גג

      (גבי)

      שלום אייל,

      תחילה יש לבחון את הסדקים שהזכרת שקיימים בצד הפנימי של המעקה. יש לבדוק אם הסדקים נגרמו כתוצאה מבעיה בטיח בלבד או שהסדקים עוברים גם לצד השני של המעקה, כגון במקרה של סדקים "מדורגים" שדומים לצורת הבלוקים.

      אם הסדקים הם סדקים "עוברים" כנראה שיהיה כדאי לצפות גם את הצד החיצוני של המעקה בצבע גמיש ולפני כן יהיה צורך לאטום את הסדקים עם מסטיק פוליאוריטני. אך אם מדובר על סדקים מקומיים חד-פעמיים בלבד אפשר יהיה להסתפק בתיקונם ובצביעה בצבע חוץ כמקובל או שוב בשליכט צבעוני.

      כך שכצעד הראשון הייתי מגרד את כל הצבע הרופף מהצד הפנימי של המעקה ובמקביל בודק אם אותם הסדקים מופיעים גם בצידו החיצוני. במקרה של ספק וריבוי סדקים מומלץ לצבוע את המעקה הפנימי והחיצוני עם צבע גמיש.

      מבחינת ה"קופינג"- יש לאטום את החיבור שלו עם המעקה (גם בצד הפנימי וגם בצד החיצוני) באמצעות מסטיקפוליאוריטני כדוגמת "סיקפלקס 11FC". יש לאטום גם את החיבורים בין הלוחות באמצעות רובה אקרילית או אפוקסית ואם האבן מראה סימני ספיגה ניתן לצפות אותה עם סילר שקוף.

      הדברים שלעיל הם כלליים בלבד משום שחסרים הרבה נתונים.

      אם תוסיף הסברים ו/או תמונות נשמח לעזור הלאה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן