הוספת הודעה חדשה
  • · איטום

    (אבישי)

    שלום,בחדר שלי הסמוך למקלחת הקיר(השפכטל והצבע) מתקלף,כרגע קילפתי את הקיר לגמרי.שאלתי היא האם יש איזה שהוא חומר איטום למריחה על הקיר לפני שאני מורח את השפכטל והצבע?האם גם כדאי למרוח "רובה" באותו קיר של המקלחת?(אני מדבר במקרה שהבעיה באה רק מהמקלחת ולא בעיה יותר רצינית של פיצוץ בצנרת או משהו אחר).

    • · איטום קיר מאחורי מקלחת

      (גבי)

      שלום אבישי,

      את איטום הקיר מבצעים מהצד של המקלחת בטרם מחפים אותו עם הקרמיקה.אין טעם או צורך לאטום את הקיר מהצד השני.

      חידוש הרובה בקיר המקלחת הנו כמובןמומלץ אך יתכן שלא יעזור. מסיבה זו בדיוק מבצעים מלכתחילה את האיטום של הקיר לפני שמדביקים עליו את הקרמיקה.על כל פנים אם ברצונך לשפםר את האיטום בפוגות מומלץ להסיר את הרובה הקיימת באמצעות סכין גרוד יעודית ורק אח"כ למלא את הפוגות מחדש. תיקונים מקומיים דקיקים, מעל רובה קיימת, אינם נוטים להחזיק מעמד זמן רב.

      שים לבשתיתכן בנוסף בעיה מתחת לריצוף. דהיינו: אם עיקר הרטיבות מופיעה בחלק התחתון של הקירסביר להניח שישנה רטיבות מתחת לריצוף של המקלחת. רטיבות שכזו מעידה על ליקוי באיטום שאמור היה להימצא מתחת לרצפת המקלחת. במצב שכזה מומלץ עוד יותר לפרק את הריצוף במקלחת ולחדש את האיטום. עדיין תוכל כמובן לנסות ולאטום רק את הפוגות שבין האריחים ברצפה, אך קח בחשבון שגם אם תצליח, החול שנמצא מתחת לריצוף עדיין יוותר לח או רטוב וקילוף הצבע מהצד השני של הקיר עלול להימשך.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן