הוספת הודעה חדשה
  • · עובש מאחורי ראש מיטה ובצידי החלון

    (רן)

    שלום רב לכם,המיטה בחדר שלי ממוקמת מתחת לחלון עם תריסים ומסגרת אלומיניום ויוצא שהראש של המיטה מתחת לחלון.מה שקורה שיש כתמים שחורים קטנים מעט בצידי אותו חלון ומאוחריי ראש המיטה שמתחת לחלון אפשר להבחין בכתמים שחורים קטנים (אני מניח שזה פטרייה) רבים וכן אפשר להבחין שהקיר לח מאוד ואפשר ממש לראות לחלוחיות של מים קטנות.מה שתיכננתי לעשות זה לחטא את הקיר עם תמיסת פונגיצ`ק טוב טוב ולאחר מכן ליישם שכבת בונדרול ולאחר מכן לצבוע בצבע סופרקריל אקרינול נגד עובש ופטריות.האם הפיתרון שלי הוא טוב ?מה אפשר לעשות כדי למנוע את טיפות המים הקטנות מלהופיע (אני מניח שהם ימשיכו להופיע גם אחרי שאצבע את הקיר בצבע נגד עובש) על הקיר ?אגב אין לי אפשרות לטייח או לאטום את הקיר מבחוץ כי מדובר בבניין ישן רב קומות.תודה רבה מראש.

    • · עובש תחת חלון, טיפות מים בקיר

      (גבי)

      שלום רן,

      הפתרון שהצעת טוב בכדילהפטר מהפטריות בקיר. אין אגב צורך להשתמש בבונדרול מעל צבע קודם, אלא רק מעל גבי תיקונים / שפכטל.

      סימני רטיבות בצידי הפינות התחתונות של חלונות מעידים בד"כ על בעיית איטום כך שיש לנסות ולאתר את הבעיה. ראה מאמר על איטום חלונות.

      בנוגע לטיפות המים הקטנות שניקוות על הקיר: אפשר להיפטר מעיבוי שכזה באמצעות שיפור האיוורור של החדר או הרחקת המיטה מהקיר (אדי הנשימהגורמים להחרפת תופעת העיבוי בחדרי שינה). אפשרות נוספת תהיה לצפות את כל הקיר בציפוימונע עיבוי מסוג KEFA. ראה מאמר באתר על מניעת עובש / פטריות.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן