הוספת הודעה חדשה
  • · אדנית בטון – איטום.

    (אדי)

    בבית בבניה אנחנו מתלבטים בין איטום אדנית בטון ביריעות ביטומניות או חומר אחר. מה מומלץ ? יש לנו 5 אדניות, בגודל של בין 2 ל 4 מטר כל אחת. וגם הגישה קשה לחלק כי אפשר רק דרך פתח של חלון וזה לא נוח. הקבלן אומר לאטום במריחה זפת קרה.

    • · אדניות בטון

      (גבי)

      אין לאטום בזפת קר בשום מקרה. מכיוון שהגישה קשה אפשר לעבוד עם חמרי איטום ביטומנים במריחה כגון ביטומפלקס לאדניות. כמו כן באדניות שבגודל שלך אפשר גם לאטום עם חומר איטום צימנטי. הקבלן שלך נשמע לי מדאיג. יש לבצע הכנות בקירות, רולקות,שיפועים, וכולי. מקווה שהוא ביצע את זה אצלך.בנוסף שים לב לעקוב אחר הוראות השימוש של החמרים (צימנטי או ביטומני), זמני הייבוש שלהם וכולי.

      • · האם תוכל לפרט יותר על ההכנות לאיטום האדנית ?

        (אדי)

        כרגע אין שום הכנות באדניות. באדנית אחת יש צינורות של מזגן שמפריעים.תודה.

        • · הכנות לעבודות איטום באדניות.

          (גבי)

          שלום, להלן פרוט עבודות ההכנה שיש לבצע באדנית: 1. נקיון יסודי של השטח כולל הורדת חלקי בטון רופפים, פסולת בנין , שרידי טיח שנפל לקרקעית וכולי. 2. יציקת שיפועים ברצפת האדנית באמצעות מלט וחול (1:3) ובתוספת דבק מסוג סיקה לטקס ”סופר”. (ניתן גם להשתמש בדבק אחר כגון בי גי בונד). 3. יציקת רולקות בחיבור בין הרצפה לקירות, כנ”ל. 4. החלקת הקירות במקומות הנחוצים- כנ”ל. 5. איטום כל השטח בחומר איטום צימנטי בעובי 5 ק”ג למ”ר ועם רשת אינטרגלס בין השכבות. מומלץ להשתמש בחומר מסוג סיקה טופ 107 אך גם חמרים מקבילים יהיו טובים. 6. לאחר הייבוש- איטום סביב המרזב בחומר גמיש מסוג סיקפלקס +פריימר. הערה: במקרה שאתה רוצה לבצע את האיטום בחומר ביטומני יש להשתמש בחומר ביטומני כגון ביטומפלקס לאדניות אשר מכיל חומר נגד שורשים. נקודה נוספת- במקרה של איטום ביטומני יש להגן על החלק החשוף של האיטום (העליון) מפני קרני השמש. מקווה שהנ”ל ברור. באם לא- צור קשר שנית ונשמח לעזור.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן