הוספת הודעה חדשה
  • · שליכט צבעוני

    (חנן)

    שלום לך.ברצוני לדעת איזה חומר אטימה אפשר למרוח על שליכט צבעוני.יש לי רטיבות בפינות של החלונות כתוצאה מהגשם.החלון פונה לכיוון מערב ומקבל כמות גדולה של גשם.שמתי כבר סיליקון בתוך הפינות של המסילות של החלון ועל המסגרת חיצונית של החלון מבחוץ.בנוסף לכך מרחתי את חומר האיטום של יעקבי-סקו- ...לא זוכר בדיוק את השם.בכל אופן כל זה לא עזר .על איזה חומר אתה ממליץ?

    • · רטיבות בקיר סביב חלון, שליכט צבעוני

      (גבי)

      שלום חנן,

      הבעיה עם שליכט צבעוני היא שלא קיימת דרך לתקן אותו מבלי שהתיקון יבלוט ויכער את המראה של הקיר.

      לפיכךמומלץ לנסות לאתר את המקור לבעיה ולהמנע ממריחת חומרי אטימה מעל השליכט שלא לצורך. רטיבויות בפינות של חלונות יכולה להגרם גם כתוצאה מליקוי במסילות התחתונות וכדאי תחילה לבדוק זאת באמצעות בדיקת הצפה למסילה (כמובן לאחר ההפוגה בגשמים). אוטמים את פתחי הניקוז של המסילה- וממלאים אותה במים.

      יתכן גם מעבר של רטיבות דרך ספיגה לתוך באדן החלון או דרך החיבורים בין האדן ומתחת לה, לבין הקירות. חומר "סקו" של יעקובי שאותו הזכרת מתאים לשימוש למניעת ספיגה בתשתיות בטון, אבן וטיח וניתן למרוח אותו מעל גבי האדן אך לא מעל השליכט הצבעוני.

      חומר "שקוף" אחר שניתן למרוח מעל השליכט הנו חומר פוליאוריטני. ראהחומרי איטום פוליאוריטניים-היפרדסמו T. אך קח בחשבון שהחומר עלול לשנות במעט את הגוון של הקיר ושהשינוי עלול לבלוט עוד יותר במרוצת השנים.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן