הוספת הודעה חדשה
  • · סף מים

    (קובי)

    שלום:"

    יש לי דלת יציאה למרפסת מחדר שינה ואין מדרגה כ"כ טובה בין המרפסת לחדר ולפעמחם שיש גשם חזק מלווה ברוחות חזקות הם נכנסים לתוך הבית

    השאלה היא אם אפשר לאלתר משהו טוב שישמש סף מים טוב ללא הרמת מצפות וכ"ו?

    תודה.

    • · המשך השאלה

      (קובי)

      כמו כן יש לי רטיבות מצידי המשקופים(משקוף אלומיניום) וכשפירקתי את ההלבשה מבפנים לבית הבחנתי שהחלק התחתון של המשקוף לא מחובר טוב לקיר כמו החלק העיליון (יש רווח וגם בטון מרוסק וגרגירים של בטון וחול כ20 ס"מ מהרצפה)השאלה היא כשאני מוציא את החומר הלקוי הזה במה כדאי למלות את הרווח בבטון עשיר או חומר אחר שיתן לי אטימה טובה?

      תודה

      • · סף ומשקוף

        (גבי)

        שלום קובי,

        ניתן להרכיב על החלק התחתון של הדלת "סף אקטיבי". הסף מתקוונן מעצמו ואוטם את הרווח בין הדלת לרצפה רק כאשר הדלת נסגרת. פתרונות אחרים הם מסובכים יותר וכרוכים בהחלפת דלתוהתקנת משקוף אוטם תחתון, או הגבהת המדרגה- כפי שתארת בעצמך.

        לענין אטימת החלק התחתון של המשקוף : רצוי להשתמש בחומר מסוג סיקפלקס FC11. החומר גמיש וחזק ובנגוד לבטון הוא איננו יסדק או יתפורר כתוצאה מהתזוזות והחבטות של הדלת והמשקוף. אפשר ליישם את החומר גם בחלק התחתון (בין המשקוף לרצפה). רצוי מאוד להשתמש בחומר היסוד של הסיקפלקס, אשר נקרא "פריימר WASP לסיקפלקס". את החומר מורחים באמצעות מכחול על גבי המשטחים הצימנטים בלבד - ולא על המשקוף עצמו.

        גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן