הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות

    (בני)

    שלום:

    יש לי בחדר שינה דלת יציאה למרפסת (דלת אלומיניום עם תריס גלילה)בכיוון מערב שזהו צד הגשם והרוח ובכל פעם שיורד גשם יש לי רטיבות בצידי המשקוף מבפנים לבית ממש במפגש של האלומיניום לפנל כמו כן אטמנו מבחוץ את כל המפגשים בצורה טובה מאוד ועדיין נכנסים מים .

    השאלה היא האם יכול להיות שהמים נכנסים מהחלק התחתון של המסילה של התריס במפגש עם הקרמיקה ששם אין חומר איטום אבל זה נראה צמוד מאוד לקרמיקה ואז בזמן שהתריס סגור אין למים לאן לצאת?

    • · נזילה ליד משקוף

      (גבי)

      שלום בני,

      לא ניתן לראות מכאן את המקור לבעיה אך מהתאור של התריס הסגור נראה שתוכל פשוט לבדוק בעצמך אם ניקווים שם מים כאשר יורד גשם. ראה גם את המאמר על איטום חלונות ואת ההצעות המפורטות בו.

      שים לב שגם כאשר ניקווים מים בין התריס למשקוף עדיין לא אמורים המים לחדור פנימה. כך שמומלץ לבדוק את האטימה מתחת למשקוף התחתון של החלון. בנוסף כדאי לבדוק את האטימה של המשקוף התחתון עצמו באמצעות בדיקת הצפה: יש לסתום את פתחי הניקוז ולמלא את המסילה במים. אמרת שהנזילה מופיעה ליד הפנלים בצדדים כך שבהחלט תיתכן בעיה בחיבור הפנימי שבין המשקופים האנכיים למשקוף (למסילההתחתונה).

      אנא עבור על המאמר הנ"ל ובדוק את כל האפשרויות בו. אם כל האפשרויות תתבטלנה כנראה שהבעיה נמצאת בקיר עצמו (סופג רטיבות או שיש בו סדקים).

      אם תספק יותר פרטים או תמונה נוכל לסייע יותר.

      בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן