הוספת הודעה חדשה
  • · איטום על רובה

    (ירון)

    שלום,

    בניתי בית עם שתי גגות מרוצפים גרנית פורצלן. בחורף האחרון בגג אחד המשיכו להתנקז מיים דרך המרזב גם חודש וחצי לאחר הגשם האחרון לעומת הגג השני שהניקוז היה ימים ספורים לאחר הגשם. הגגות סמוכים ומקבלים את אותה כמות גשם. ההסבר היחיד שנראה הגיוני זה שהרצף מרח רובה במזג אויר חם על הגג כך שיישום ברובה בגג אחד תקין ובשני לא. מהן האפשרויות לאיטום החריצים על הרובה הקיימת? או לחילופין האם אין ברירה וחייבים להוריד רובה קודמת לפני תיקון? האם הפתרון של סילר בפוגות על הרובה יתן מענה מספיק טוב? מדובר ברובה אקרילית.

    תודה מראש על התשובות,

    ירון

    • · היקוות מים תחת גג מרוצף

      (גבי)

      שלום ירון,

      כמויות המים שחדרו אל מתחת לגג המרוצף מרמזות על כך שהמים חדרו ממספר רב של מקומות ולאעקב ספיגה של רטיבות דרך הרובה עצמה. הסילר כשלעצמו פשוט מונע ספיגה של לחות ורטיבות בתוך הרובה האקרילית אך הוא אינו יכול לאטום סדקים וחללים שבהם חסרה רובה.

      סביר להניח שבגג הבעייתי ישנם ליקויים ברורים אחרים אשר גורמים למעבר מים אל מתחת לריצוף. בדוק היטב אם ישנה רובה מתחת לפנלים, במיוחד באזור הנמוך של הגג המרוצף, אשר בו המים פוגשים בדרכם אל המרזב.

      באופן כללי, על מנת לתקן את הרובה עדיף להוציא אותה לגמרי ולאטום עם רובה אפוקסית או אקרילית חדשה.מתחת לפנלים יש לאטום עם מסטיק גמיש ולא עם רובה. ראה גם מאמר על איטום גגות מרוצפים ללא הרמת הריצוף.

      נשמח לעזור הלאה בכל שאלה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן