הוספת הודעה חדשה
  • · בידוד חיצוני

    (אני)

    שלום, אני גר בבית פרטי לדעתי ישנה בעיה של גשרי קור בבית , יש לציין שזהו בית בנוי בן 5 שנים, הבעיה באה לידי ביטוי בחלונות " מזיעים" עובש אך ישנם גם מוקדי רטיבות אשר מקורם ככל הנראה בבעית איטום שיש לפתור.שאלתי האי, האם ניתן להצמיד על גבי הטיח הצבעוני הקיים לוחות של פוליביד ולאחר מכם טייח חדש ובכך לפתור את בעיית גשרי הקור ובידוד הבית?או שאני חייב להוריד את כל הטייח של הבית ולבצע את התיקון על גבי העמודים והקורות?

    • · בידוד קירות חוץ

      (גבי)

      שלום,

      לצורך הדבקת לוחות בידוד ("פוליפאן" / פוליביד) יש להסיר את שכבת השליכט הצבעוני ואת שכבת הצבע שמאחוריה. אין חובה להסיר לגמרי את כל שכבת הטיח.

      זכור שאם תיישם בידוד רק על חלקים מהמעטפת, אותם חלקים יבלטוכלפי חוץ לעומת יתר השטח. יתכן שכדאייהיה כבר באותה ההזדמנות לבצע את הבידוד גם בשאר השטח, באמצעות טיח תרמי למשל.

      יש לבדוק בשטח גם את אותן בעיות איטום שהזכרת ואת סימני העובש וההזעה. יתכן שניתן לפתור את בעיות הבידוד או את הופעת העובש גם באמצעים אחרים קלים יותר לבצוע, כגון צביעה בצבע נגד עובש, איוורור חלל המגורים , וכדומה.

      שב"ש,

      גבי

      • · תודה על התשובה , עוד שאלה קטנה?

        (אני)

        ראשית תודה רבה עלח התשובה,דיברתי עם קבלן הבידוד לדבריו אין צורך בהסרת הטיח הוא גורס שיש למרוח חומר איטום מיוחד על גבי כל הקיר, לאחר מכן הדבקת הקלקלר רשת ,ולסיים בטייח. וזאת בכדי למנוע מצב שמים נכנסים בין הקלקר לקיר.איך נשמע לך?שאלה נוספת , ייתכן שבמידה והדביקו לי את היריעות הביטומניות על הטיח של הקיר בזמן איטטום הגג ולא על הבטון ישירות ( אני מדבר על המקטע בו הגג פוגש את הקיר האנכי.)שמים יחלחלו לטיח ומתחת ליריעות? וזאת למרות טיח וצבע רב גמיש עליו?שוב תודשה וסוף שבוע רגוע,אני

        • · בידוד קיר מבחוץ

          (גבי)

          שלום ,

          הרבה יותר נוח לקבלן למרוח"חומר איטום מיוחד" (בעקרון חומר איטום ביטומני משחתי) מעל גבי השליכט הנוכחי ולהדביק אתו את לוחות הבידוד. הבעיה היא ששליכט חיצוני אינו אמור לשאת מעליו את משקל הטיח. יישום שכזה פשוט הרבה יותר קל לבצוע אך עלול שלא להצליח וליצור בעיות בטווח הרחוק.לכן - לא אוכל להמליץ עליו.

          לענין היריעות שהולחמו על הטיח, אכן הבנת את המוקש ביישום שכזה. אם הטיח צבוע היטב הוא לא יספוג מים ולא תיווצרנה בעיות. כך שאם אינך מעונין להסיר את הטיח ואת היריעות יהיה עליך לדאוג לכך שהטיח תמיד אטום לגמרי. במקרה שישנם סדקים נימיים באזור מומלץ לצבוע את הטיח עם צבע גמיש. אך אם הטיח ממילא רופף והתחיל כבר להשמיע"חריקות" עדיף להסירו כולל את היריעות שמעליו ולבצע את הכל מחדש.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן