הוספת הודעה חדשה
  • · חדירת מים בתפר בין רעף לקיר חיצוני

    (יקיר)

    שלום יש לי בעיה שאיני מצליח לפתור יש לי גג מרב רעף שזה רעפים מפח ובין הקיר

    החיצוני לבין התפר עם הרעף חודר מים מה עליי לעשותואם יש חומר כמו מסטיק שיכול לאטום ולא סיליקון כי ניסיתי כמה פעמים ולא עזר תודה מראש

    • · תפר עם גג רעפים

      (גבי)

      שלום יקיר,

      החומר הנכון הנומסטיק פוליאוריטני מסוג סיקפלקס FC11 ואפשר להשיג אותו ברוב החנויות לחומרי בנין והטמבוריות.

      לא ברור לי מהתאור שלך אם מדובר על תפר בין תושבת הפח של הרעפים לקיר או ממש בין הרעפים עצמם לקיר. (החומר מתאים לשני המקרים אך אמורה להיות שם רצועת פח).

      אם מדובר על קיר ללא צבע - יש ליישם חומר יסוד לפני הבצוע של הסיקפלקס. חומר היסוד קצת פחות נפוץ בטמבוריות ויותר קל למצוא אותו בחנויות הגדולות לחומרי בנין, אם כי מחירו יקר משום שוהוא מיועד לאנשי מקצוע (כמות גדולה יחסית) ולא לשימוש חד פעמי קטן.

      אם אינך משיג את הפריימר של הסיקפלקס דאג לכל הפחות שהקיר יהיה נקי לגמרי, יבש, וללא חלקים רופפיםשמתפוררים. אפשר גם ליישם את החומר ישירות על גבי הצבע- אם הקיר כבר צבוע, בתנאי שהצבע "יושב" חזק על הקיר.

      בהצלחה.

      • · הבהרה

        (יקיר)

        ראשית המון תודה על היחס והתשובה המקצועית

        הבעיה ספציפית היא לא בין הקיר למרזב אלא בין המרזב לרעף משום שהמרזב יושב מעל הרעף ונוצר מרווחים בין הרעף למרזב כמובן משום שהרעפים בשיפוע ויש מדרגות ביניהם מקווה שהבנת והאם הפתרון הוא עדיין החומר שהצעת תודה

        • · המשך

          (גבי)

          שלום,

          מקווה שהבנתי. אתה מתכוון לתעלה שיורדת בשפוע צמוד לקיר, בשפוע של גג הרעפים ? או שאתה מדבר על התעלה האפקית שבחלק העליון ביותר של הגג ?

          בעיות מסוג זה נכון לפתור באמצעות החלפת התעלה בתעלה יותר רחבה שתוכל לקלוט את כל המים. ואפשר גם לכסות את החלק הזה של הרעפים בכיסוי פח רחב יותר אשר ירחיק את זרימת המים הלאה מהקיר. יחד עם זאת, כפתרון מאולתר אפשר גםלאטום מירווחים מסוימים גםעם הסיקפלקס.

          קשה לאמר מכאן כי כמובן שלא רואים, אך בעקרון בעיות עם הרעפים עצמם פותרים ע"י הזמנת גגן והחלפת התעלות. בעיות בחיבורים בין התעלה לקיר- עושים תמיד עם הסיקפלקס. תקלות מקומיותאפשר לפתור גם כן עם הסיקפלקס. הוא מחזיק מעמד היטב, שלא כמו הסיליקון.

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן