הוספת הודעה חדשה
  • · דחוף : איטום פינת קיר

    (עדי)

    שני קירות חוץ היוצרים פינה פנימית (כמו בחדרים) קיר אחד מחופה אבן והשני צבוע ע"י שליכט צבעוני.בנקודה מסוימת בפינת הקירות יש חדירת מים לבית. מה ניתן לעשות ללא פרוק חיפוי האבן ופגיעה בצבע.

    • · רטיבות

      (גבי)

      שלום עדי,

      האיטום צריך להתבצע מהצד החיצוני של המבנה. לא ניתן לקבוע מכאן מהיכן חודרת הרטיבות אך מכיוון שמדובר ברטיבות בפינה כנראה שקיים שם סדק נימי בחיבור בין הקירות אשר מעביר את הרטיבות.

      אם הסדק קיים על גבי השליכט החיצוני לא יהיה מנוס בפגיעה במראה הנוכחי. יש לפתוח את הסדק ולמלא אותו בחומר גמיש ואחר כך לבצע תיקון עם שליכט חיצוני באותו הגוון. תיקונים על שליכט חיצוני תמיד יהיו בולטים ולא ניתן לטשטש אותם כלל. אפשר לנסות ולבצע תיקון "מסודר" שיראה כאילו הוא תוכנן כך מלכתחילה באמצעות הפרדה ישרה. למשל-יצירת רצועה אחידה לכל גובה הקיר. כאמור- לא ניתן לקבוע מכאן וזה רק מידע כללי.

      אם הרטיבות מגיעה מסדק בקיר האבן או מסדקים בחיבורים בין האבנים ניתן לאטום סדקים אלו עם רובע או כוחלה ובמקרים מסויימים ניתן גם ליישם חומר גמיש לאחר פתיחת הסדק ולטשטש אותו עם כוחלה. לאחר מכן מתיזים חומר אטימה שקוף (סילוקסן)על כל שטח הקיר הסמוך לרטיבות. פתרון מסוג זה נהוג לבצע בקירות אבן או בקירות אשר סופחים רטיבות.

      ראה את המאמר על איטום קירות חיצונים בחומר איטום שקוף מסוג סילוקסן ובנוסף את המאמר על איטום סדקים ביציקות ובקירות בטון.

      כשלב ראשון כדאי לתת מבט בפינה ובאזור הסמוך אליה ולחפש סדקים נימיים כלשהם או סדק נימי (אפילו קטן מאוד) שמופיע בחיבור בין הקירות.

      בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן