הוספת הודעה חדשה
  • · חומר ביטומני או אקרילי

    (יוחי)

    שלום לכולםאנו גרים בבית קרקע בעל גג בטון המכוסה ביריעות ביטומניות ותיקות , לצורך הלבנת היריעות הנ``ל מרחתי פוליגג מאד דליל (בדלילות כמעט כמו צבע) לפני מס` שנים. לאחר הגשמים הופיעה רטיבות בבית. בכדי לא להכנס לטיפול גורף בכל הגג , אנו מעוניינים לחדש את האיטום בנק` החלשות ( תפרי היריעות , רולקות , רגלי הדוד ועוד ) מה עדיף חומר אקרילי או ביטומני (ומה שמו ), אני רוצה לבצע זאת בימים הקרובים (חורף ) , אך ביום ללא גשם.תודה

    • · תיקון יריעות בגג

      (גבי)

      שלום,

      תיקון של קרעים ביריעות בגג מתבצע עם טלעים של יריעות ביטומניות. ניתוקים בין החפיפות או בין היריעות לתשתית (קירות וגג) מתקנים באמצעות חימום היריעה והדבקתה מחדש לתשתית.

      אם ברצונך לבצע תיקונים זמניים זולים- יהיה עליך להשתמש עם אותו החומר האקרילי שבו השתמשת בשעתו, כלומר עםהפוליגג. ניתן גם לישם אותו על כל שטח הגג.

      אך אם היריעות נתלשו מהתשתית לאלא יהיה מנוס מהלחמה מחודשת.אם מדובר על מקומות בודדים תוכל גם לרכושברנר גז חד פעמי (ראש גז קטן שמחובר לבלון גז קטן חד-פעמי) ולבצע את התיקון באמצעותו. לאחר מכן תוכל לבצע את הפוליגג על המקומות האחרים. עם אין לך נסיון בעבודה כזו אז מומלץ לקרוא לאיש איטום.

      לענין הפוליגג - יש ליישמו בדיוק על פי ההוראות ולא סתם למרוח. גם אין לדלל אותו כלל, מלבד כאשר מבצעים עמו את שכבת היסוד שלו, שאותה למעשה כבר ביצעת.

      ליישום נכון ראה את המאמרעל איטום גגותבחומרי איטום אקרילים.

      בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן