הוספת הודעה חדשה
  • · תיקון נזקי נזילה בתקרה עי חברת ביטוח

    (רון)

    לאחר נזילה מדירה מלמעלה במשך חודשים רבים, הגיעה חברת הביטוח של הדייר מלמעלה לתקן את הנזקים אצלי. הנזקים הם בעיקרכשמקישים על התקרה בשטח של כ -2.5 מ"ר סהכנשמע כאילו "חלול"(3 חדרים שמופרדים באמצעות קיר באמצע).הגיע שיפוצניק מחברת הביטוח. אמר לי לא כדאי לך לתקן את זה, לקח שפכטל וגרד רק היכן שהטיח התנפח ובלט החוצה, הדביק שפכטל פה ושם בשטח של 10 ס"מ וזהו.הפסקתי את העבודה שלו כשהבנתי מה יקרה.- כלומר הוא התכוון לצבוע את התקרה בשטח 4 מ"רולהשאיר את האיזורים בהם נשמע כאילו חלול . בנתיים העבודות מוקפאות.1. האם עליי להתעקש שתוצאות העבודה יהיו שבהקשת על התקרה לא יהיה רעש חלול? במקומות הללו לפחות מבחוץ התקרה שלמה וניתן לצבוע על זה.2. במידה ורוצים לתקן את זה מה הוא אמור לעשות? האם הוא אמור "לפרוץ" לעומק התקרה בכמה ס"מ? ואחכ למלות בחומר? באיזה חומר האם התקרה תהיה ישרה אח"כ? אנחנו שואלים לגבי סעיף 2 כי השיפוצניק של חברת הביטוח ממש לא מראה נכונות לתת עבודה יסודית. ונכונה.

    • · תיקון נזקי רטיבות, חברת ביטוח

      (גבי)

      שלום רון,

      לשיפוצניק מטעם חברת הבטוח לעולם לא תהיה נכונות לבצע עבודה יסודית יותר מכפי שחברת הבטוח מצפה ממנו, וחברות הביטוח כלל אינן מעונינות לבצע עבודה יסודית (יקרה).

      לענין תיקון נזקי הרטיבות:

      סביר להניח שהרטיבות המתמשכת בתקרה גרמה להיווצרות חלודה בברזלים אשר ביציקה. הברזלים מתנפחים כתוצאה מהתפתחות הקורוזיה (החלודה) ודוחפים את הטיח של התקרה כלפי חוץ. הצליל ה"חלול"מעיד בד"כעל היפרדות הטיח מהיציקה אך לא ניתן לקבוע זאת באופן חד משמעי ויש לבדוק זאת בשטח עצמו. מומלץ במקרי ביטוח מסוג זה להביא לשטח שמאי עצמאי שאינו "מטעם" חברת ביטוח.

      כהערה: נזקי רטיבות חמורים יותר צפויים להיות בדירה העליונה ויתכן שישנו שם צורך בהחלפת כל הריצוף. אם השכן לא הביא שמאי עצמאי למקום מומלץ לבצע זאת גם כעת ויתכן שתוכלו להתחלק בעלות הכספית של הבאתו למקום.

      לשאלתך:

      במקרה של התנפחות הברזלים ביציקה יש להסיר את הטיח והבטון הרופף (החלול) כולו. לאחר מכן מסתתים את הבטון בהיקף הברזלים הפגועים. בשלב הבא מנקים את החלודה מהברזלים ומצפים אותם בחומר מגן נגד חלודה. לאחר הייבוש של החומר - מבצעים תיקון עם מלט מיוחד לתיקונים (שיקום בטונים) ואחר כך מבצעים טיח מיישר, שפכטל וצבע. מדובר כאמור על עבודה יסודית שאין סיכוי שהשיפוצניק "מטעם הביטוח" יסכים לבצע אותה על דעת עצמו.

      בהצלחה ושב"ש,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן