הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בדירת השכנים הגרים מתחת לדירתנו

    (דורית)

    אנו גרים בקומה רביעית , מתוך שש קומות . השכן בקומה שלישית שמתחת לדירתנו התלונן שיש רטיבות בחדר האמבטיה (אמבטיה + שרותים + כיור) שלו - בפינת התקרה . יש כתם רטוב בתקרה ובקיר הנוגע בה . חברת הביטוח שהוזמנה על-ידינו לבדוק את העניין , טוענת שמקור התקלה הוא בנקודת הבקורת ברצפה שמתחת לכיור שלנו בחדר האמבטיה . תקלה זו גורמת לנזילה מצינור המים האפורים , שמתנקזים לחדר האמבטיה של השכן שלמטה . לדבריהם , עליהם לפרק בלטות ברצפה על-מנת לתקן את התקלה בנקודת הביקורת . עלי לציין שבחדר האמבטיה שלנו לא נראית שום רטיבות והכל נראה תקין . שאלתי : האם האבחנה של חברת הביטוח הגיונית , והאם יתכן שמדובר בסתם סתימה בנקודת הבקורת , ולא במשהו מסובך כפי שהם טוענים ? תודה מראש על תשובתכם

    • · רטיבות בתקרה, תיקון נזילה בחדר אמבטיה

      (גבי)

      שלום דורית,

      לחברת הביטוח אין כל אינטרס לבצע עבודות תיקון מיותרות, אלא להיפך (לבצע כמה שפחות). כך שכנראה שאין כל מנוס מהרמת המרצפות ותיקון צנרת הדלוחין.

      שימי לב שכל דחייה של העבודות רק תחריף את המצב מכיוון שהרטיבות יכולה להתפשט מתחת לריצוף של דירתך, ולעבור אל מתחת לחלקים נוספים של הדירה.

      במקרים דומים לשלך המצב הוא בדרך כלל הפוך לגמרי ממה שתארת מכיוון שחברת הבטוח תמיד תנסה לבצע רק את המינימום הנדרש ותזניח לגמרי את כל היתר. מומלץ לבקש חוות דעת משמאי ביטוח עצמאי שאינו מקושר בשום אופן לחברת הביטוח ואינו בא מטעמה. השמאי יוכל לגלות דברים נוספים שאולי יש לבצע אותם ואשר חברת הביטוח לא תאמר לך דבר לגביהם, כגון במקרה שכבר נגרם נזק רב יותר לדירתך כתוצאה מכך שהרטיבות כבר התפשטה הלאה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן