הוספת הודעה חדשה
  • · איתור נזילות, בעיות איטום במרפסת.

    (מישהו)

    יש לנו בעיות עם רטיבות ממרפסת מעל לשכן. כל חורף חודרת רטיבות, ממש טיפטוף. השכן הציע בדיקת אינפרא אדום. קבלן הציע איטום המרצפות ואחר הציע הרמת מרצפות וגם טיפול בקירות מבחוץ. האם ניתן לאתר בדיוק את הבעיה ולפתור רק אותה ולחסוך בהוצאות ? למשל, אולי כל הבעיה במרזב, או משהו כזה ? יש גם כתם רטיבות חצי מטר ליד המרזב בערך.

    • · נזילות במרפסת.

      (גבי)

      על פי תאורך לא ניתן לאתר מקור בודד לבעיה ונראה כי קיימת בעיה יסודית יותר בגג המרוצף ואולי גם בקירות מסביב, כהצעת הקבלן. בענין של איטום מרפסות מומלץ להרים את הריצוף, לבצע איטום מחדש ולרצף מחדש. לא מומלץ לחסוך. ניתן לבצע את העבודה בשלבים : ריצוף בתחילה וקירות אח”כ. אך מתאורך נשמע כאילו שווה להשקיע ולבצע את כל העבודות באותו הזמן. לטווח הארוך זה יחסוך בהוצאות. לגבי איתור נזילות באמצעות אינפרא אדום- לא מומלץ להוציא כסף על זה במקרה שלך. הבדיקה תראה את מיקום הצטברות המיים ולא את מקור הכניסה שלהם. בנוסף - ניתן לבצע בדיקת הצפה לוודא כי הרטיבות מגיעה (או שלא) מהריצוף. אולם שוב, על פי תאורך נראה כי בדיקת ההצפה תיכשל. לשיקולך. נשמח לעזור הלאה אם תרצה. בהצלחה.

      • · תודה. האם ניתן לבצע איטום על גבי המרצפות במקום לפרק ?

        (מישהו)
        • · ניתן לבצע איטום מעל הריצוף

          (גבי)

          בתנאי שיש מספיק גובה לריצוף שיבוא מעל, משום שעל השטח המרוצף להיות נמוך יותר מהריצוף הפנימי של הדירה. יחד עם זאת איטום כזה איננו מומלץ במיוחד משתי סיבות: 1- הרטיבות שקיימת כעת מתחת לריצוף תישאר כלואה שם לעד. 2- מבחינת העלויות החסכון לא יהיה תמיד כל כך משמעותי: ממילא יהיה צורך לפרק את הפנלים ולבצע עבודות בקירות. וצריך לקחת בחשבון גם את הטווח הארוך. מתישהו בעתיד הרחוק תאלץ לפרק הכל ואז עבודת הפינוי תהיה כפולה. לאמר את האמת: עדיף לבצע פעם אחת ולתמיד איטום יסודי הכולל את הרמת הריצוף ואת הטיפול בקירות. כל הפתרונות האחרים זולים יותר להווה אך יעלו יותר בסיכומו של דבר, בעתיד.

          • · תודה.....אבל

            (מישהו)

            פשוט אין לי תקציב. נראה שאאלץ לדחות הכל בעוד שנה. בכל זאת הייתי רוצה לנסות ולמנוע מהשכן ומעצמי את האי נעימות. האם אוכל לבצע תיקונים ולמלא מישקים בעצמי ? באיזה חמרים ? יש לי קצת רקע ואני רוצה לבצע לבד משהו זמני וזול. ברור לי שבשנה הבאה אצטרך להרוס הכל.

            • · המשך

              (גבי)

              אתה יכול לאטום את המישקים / פוגות ברובה אקרילית . הרובע חייבת להיות תואמת לרוחב הפוגות. ניתן לבצע ידנית, בעצמך. בנוסף יש לאטום סביב כניסת המרזב ומתחת לפנלים (ואולי גם מעליהם)בחומר איטום גמיש כגון סיקפלקס. (לא ע”י סיליקון רגיל). בקירות גם כן ניתן להשתמש בסיקפלקס + חומר יסוד שלו, פריימר. אם תעבוד בדקדקנות תוכל להפחית את כמות הנזילות. בהצלחה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן