הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות תעלומה

    (ליבנת)

    שלום רב,

    במטבח דירתי יש רטיבות בתקרה וקצת בקיר

    בחודש האחרון היה פיצוץ בצנרת המטבח של שתי קומות מעלי , הייתה להם הצפה ,ולכן התנתקו מהצנרת הכללית ועשו צנרת חיצונית למטבח. בקומה אחת מעלי היה גם סיפור דומה אך זה נעשה לפני כחצי שנה. עכשיו אצלי יש רטיבות, אולם לקומה מעלי אין רטיבות במטבח , יש להם גם ארונות מטבח עד סוף התקרה כך שקשה לראות , אבל אין ריח , והארונות למטה יבשים. תעלומה: מהיכן הגיע הרטיבות? האם המים יכולים "לדלג" על קומה ולהגיע לקומה הראשונה ולפסוח על קומה שנייה?

    תודה

    • · איתור מקור רטיבות

      (גבי)

      שלום ליבנת,

      יתכן מצב בו רטיבות "מדלגת" קומה אם כי זהו תרחיש נדיר. מצב זה מתרחש כאשר קיים נתיב זרימהשהמים גולשים דרכו עד לרצפה שלהקומה התחתונה.אם ישנו למשל צינור איוורור או צינור ביוב ראשי אשר עובר דרך כל הקומות, יתכן שהמים גולשים מסביבו מטה עד לקומה תחתונה יותר.

      הערות/ אפשרויות נוספות:

      מכיוון שהיו גשמים במהלך סוף השבוע האחרון, יתכן שהבעיה נובעת מאיטום לקוי בקיר החיצוני, באזור הסמוך לתקרה.אם סימני הרטיבות הופיעו מייד לאחר הגשמים זהו הדבר הראשון שיש לבדוק.כמו כן קיימת תמיד האפשרות של נזילה מהצנרת החדשה שהותקנה אצל אחד משני השכנים. כך שאם לא נראית בעיה בקיר החיצוני כדאי להביא למקום איש מקצוע עם מצלמה תרמית לאיתור מקור הרטיבות.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן