הוספת הודעה חדשה
  • · סדקים בקיר מערבי

    (אני)

    ערב טובהבית שלי בנוי מבלוקים מסוג איטונג עליהם עשו כנראה טיח ושליחט צבעוני, בקיר המערבי ישנם הרבה סדקים, אומנם קטנים מאוד ממש עובי שערה אולי קצת יותר אך רבים , בימי הגשם החזקים ובהשפרצה ממושכת בצינור ישנה רטיבות בקיר בפנים.הקבלן אשר בנה את הבית טוען שיש לעשות צבע על הקיר ואילו הקבלן המבצע טוען שבקיר זה יש להוריד את הטיח בפטישון לעשות מחדש את הכל.אני מתלבט בין פריימר וצביעה בצבע רב גמיש לבין הורדה של הטייח בקיר המערבי ולעשות הכל מחדש.אשמח לשמוע את דעתך.תודה מראש.

    • · תיקוני סדקים בקיר מערבי, איטונג

      (גבי)

      שלום לך,

      לא ניתן לחוות דעה מבלי לבדוק בשטח, אך מתאורך משתמע שהקבלן המבצע צודק.

      סדקי שערה (סדקי "מרצדס") מצביעים על ליקוי מהותי בבצוע עבודת הטיח. סדקים אלו שכיחים יותר מעל גבי קירות עם בלוקי איטונג, כאשר המפרט המתאים אינו מיושם.

      ממילא, שכבת האיטום של הקיר (שכבת ההרבצה) אמורה להיות מיושמת ישירות על גבי השלדלפני שכבת הטיח בעוד שהשכבה העליונה (צבע או שליכט)מתפקדת כציפוי ואיטום עליון אשר אינו אמור לשמש כתחליף לשכבת ההרבצה. מכיוון שמדובר על בית חדש איני רואה סיבה לפשרות מיותרות שתצטרך לחיות עמן אחר כך.

      תוכל גם לבדוק את הטיח באמצעות הקשה עם חפץ מתכתי כלשהו. אם ישנם צלילים "חלולים" אין כל ספק שיש להסיר את כל הטיח ממקומו, אך גם כך מדובר בליקוי בניה שזכותך לדרוש את הסרתו מבלי להתפשר על פתרון תחליפי כדוגמת צבע עליון גמיש מעל הקיים.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן