הוספת הודעה חדשה
  • · מייקים – אופן הפילוס

    (דודו)

    שבת שלום גבי .אוטוטו אני בשלב הטיח (הרבה בניות ושבירות עד כה) , כמובן לאחר ביצוע הטיח הרבצה במקלחת אני הולך להדביק עם דבק קרמיקה לכן אבצע כבר טיח מיישר , קניתי מייקים נדמה לי של ס`מ (לא בדקתי , לקחתי לפי העין) .השאלה היא איך אני מפלס בין המייקים כדי שהם יהיו באותו מרחק מהקיר האחד מהשני ? (אם השיטה היא עם חוט מתוח בצורה אנכית , אז אשמח להסבר בנושא)כמו כן עוד שאלה , כאשר אני מבצע גליף לדוגמא בקיר משקוף , ואני רוצה לפלס את הלוחות משני צידי הקיר האם הדבר מתבצע עם פלס ואיך הפלס מונח על שני הלוחות בדיוק ואיזו בועה אחראית על העניין ?(עד כה עבדתי בשיטת הלקיחת מרחק כדי לקבע אותם צמודים אחד לשני)

    • · קירות מקלחת

      (גבי)

      שלום דודו,

      לצערי לא ניתן להסביר את תהליך בצועו שלטיח באופן וירטואלי. באופן עקרוני, מכיווןן שהקיר הצמוד ממילא אינו מיושר- לא תוכל למדוד מרחק אחיד בינו לבין ה"מייקים", אלא אם ישנה נקודת התייחסות אמינה אחרת (כגון הקיר שממול).פשוט עגן מייק אחד בצורה מאונכת לגמרי (אפשר גם להעזר עם מלט מהיר ייבוש) ולאחר מכן הצמד את השני בהתאמה. הדגש הוא על כך שהמייקים יוצבו באופן אנכי לגמרי ואת זה תוכל לבצע בעזרת הפלס ו/או חוט ומשקולת.

      אותו הדגש הכללי נכוןגם להנחת הלוח של הגליף. הנח לוח אחד בצורה מאונכת לגמרי. רק אחר כך התאם את השני. כפי שציינתי בתקשורות קודמות בנושא- מומלץ להעזר באיש מקצוע / פועל בעל נסיון.

      בהצלחה,

      גבי

      • · גבי תודה .

        (דודו)

        לגבי העזרות בבעל מקצוע , אבל תתפלא יש אנשים (קבלנים) שאין להם מושג מה זה מייקים ואני מדבר על אנשים בעלי מקצוע איכותיים (לא החאפרים) .לגבי הטיח אני לא מבקש עצה באיך לעשות את הטיח (את זה אני יודע) , אלא בגלל שזה קירות מקלחת (והקירות לא במצב נורמלי) אז אני מעדיף להשתמש במייקים , מה שכן לא מצאת עדיין שיטה שמדויקת ב 100% שתגרום לי לפלס אותו בצורה מדויקת ... כי עם פלס זה לא ממש עובד ..אגב חוט ומשקולת מהתקרה למתוח , לתת למשקולת להעצר ואז למדוד ממייק למייק ? (שיטה די מסורבלת בהתחשב בזה שצריך להעביר את המשקולת ממייק אחד לאחר , ועדיין לדאוג שהקיבוע של המשקולת בתקרה זהה למקום הקודם שנמדד) ...אם יש לך עצה נוספת דרך הסבר , זה רק יעזור ...

        • · טיח מאייקים, מקלחת

          (גבי)

          שלום דודו,

          טיח עם "מאייקים" הנו טיח איכותי שמיושר ומפולס באיכות המקסימלית בכל ה"מישורים" ולכןנדרשות מדידות קפדניות קודמות, באמצעות מכשירי מדידה (לייזר). הוא אינו משמש בד"כ לטיח בחדרים רטובים אשר ממילא תבוא מעליהן שכבת קרמיקה.

          תוכל להשתמש ב"מייאקים" לצורך קבלת קיר אנכי ומיושר בין הסרגלים. עליך רק לקבע סרגל אחד במקומו בצורה מאונכת. רק לאחר מכן- לעבור ולקבע את הסרגל השני בהתאמה. אם שני הסרגלים יקובעו במצב אנכי הקיר שתקבל בינהם יהיה אנכי גם הוא ומיושר מספיק לצורך הדבקת הקרמיקה.

          אם ישנה נקודת התייחסות אמינה אחרת בתוך החלל (כגון קיר נגדי או קיר ניצב שכבר מחופה בקרמיקה) תוכל גם להתייחס אליה בעת הצבת הסרגלים, אך ברוב המקרים פשוט אין צורך בכך. כפי שציינתי בתקשורות קודמות, פשוט לא ניתן להסביר באמצעות הפורום כיצד עליך לבצע זאת ויש להיות נוכח בשטח. לכן המלצתי על שימוש בפועל מקצועי בעל נסיון.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן