הוספת הודעה חדשה
  • · רטיבות בקיר פנימי

    (רותם)

    שלום רב. בהודעה הקודמת שלי התייעצתי איתכם לגבי רטיבות שיש לי בקיר צפוני בבית , רטיבות שנעה לאורך כל הקירות הצפוניים בבית. הדירה היא דירה שכורה , ובעל הבית היא אינסטלטור שבדק את הרטיבות בצפייה בלבד ואמר לטענתו , כי הרטיסות נגרמה עקב בית שלא מאוורר מספיק....חשוב לציין כי אכן הבית כל הזמן בסגור ואנחנו לא פותחים בכלל חלונות. שאלתי היא למעשה , האם זה נכון? האם באמת רק בגלל בעיה של אוורור , יכולה להיווצר רטיבות שכזו? האם לסמוך על זה או שעדיף להזמין אינסלטור נוסף שינסה לאתר את מקור הרטיבות? אודה מאוד לעזרתכם , מפני שגם אם אני אצבע את הקיר , הבעיה יכולה לחזור בהנחה ואותו אינסטלטור טעה

    • · רטיבות בקירות פנימיים

      (גבי)

      שלום רותם,

      דברי האינסטלטור שבדק את השטח הנם סבירים. סימני רטיבות מסוג זה מתרחשים עקב עיבוי ובמיוחד כאשר קירות הבית הם מבטון ו/או כאשר הבית אינו מאוורר מספיק. להסבר מקיף יותר ראי גם אתהמאמר על עיבוי- איתור ומניעה.

      בדיקה יסודית יותר ניתן לבצע רק בשטח עצמו כך שלא ניתן לאמר מכאן אם ישנה בעיה בצנרת. באופו כללי, כאשר התופעה מתרחשת רק בחורף כשמזג האויר הוא קר וכאשר אין סימנים של מים ממש אלא רק "נקודות עובש שחורות" על השטח, החשוד המרכזי הנו העיבוי ולא ליקוי בצנרת. אם אינך בטוחה בבדיקתו של האינסטלטור תוכלי לבקש בדיקה נוספת. במקרה הצורך ניתן גם להעזר בציוד לאיתור נזילות (מצלמה תרמית).

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן