הוספת הודעה חדשה
  • · עובש בחדר שינה.

    (אריה)

    אנו גרים בקומה שנייה מתוך ארבע קומות, בחדר השינה שלנו נוצר בשנים האחרונות עובש, העובש נוצר רק בחורף ובעיקר בימי הגשמים (שאולי אז יותר קר ?!) הבית הוא באשקלון, הקיר הוא קיר בטון חיצוני (ללא בלוקים), ובזמן האחרון ראיתי שיש גם בחדרים אחרים לא רק בקירות חיצוניים, אלא בעיקר היכן שחסום לאויר למשל מאחורי קרטונים וכו`, לפני שארבע שנים צבענו בצבע בז` שאפשר לנקות אותו בסמרטוט.

    לפני יומיים נקיתי את הקיר עם אקונומיקה וקצת מים ורוב העובש ירד, נשארורק מספר מוקדים שהעובש נשאר, אם כי קצת פחות חזק משהיה, האם אני צריך להוריד את הצבע הישן או שאני יכול לצבוע בצבע אקרינול על הצבע הקיים, תודה רבה.

    • · עובש בחדר שינה

      (גבי)

      שלום אריה,

      חדרי שינה בעלי קירות בטון הם בד"כ הנפגעים הראשונים מבעיות עיבוי / עובש. זהו בד"כ החדר הקר ביותר בבית משום שאינו מחומם בשעות היום ובלילה אף גוברת כמות הלחות באויר כתוצאה מנשימתם של היושנים בחדר , מה שמגביר את הסיכוי לעיבוי ולעובש.

      אם הקירות של חדר השינה רטובים עוד יותר בגשם- כדאי גם לבדוק את האופציה לאיטום הקירות מבחוץ,במיוחד אם הם בעלי ציפוי סופג כגון שפריץ צימנטי שאינו צבוע.

      לשאלתך: יש להסיר את הצבע במקומות בהם לא הצלחת לנקות אותו לגמרי. לאחר מכן יש לשפשף את הקיר עם אקונומיקה מהולה במים או עם חומר יעודי כגון "פונגיצ`ק" (טמבור).לאחר מכן- תיקונים במקומות הנחוצים (שפכטל אמריקאי) + צבע נגד עובש כגון אקרינול. מומלץ גם להשתמש בחומר יסוד (בונדרול) לפני הבצוע של התיקוניםולפני הצבע שיבוא מעליהם.

      במקומות בהם הצלחת להסיר את העובש מהצבע- אין צורך להסירו. כדאי לגם לנקות אזורים סמוכים באותו חדר שינה, גם כאשר לא נראה שיש עליהם עובש.

      ראה גם מאמר על תיקון קירות לאחר חדירת רטיבות.

      בהצלחה,

      גבי

      • · עובש בחדר שינה.

        (אריה)

        גבי,

        תודה רבה רבה, עזרת לי מאוד, ועוד במהירות שלא ציפיתי לה, בהצלחה רבה.

        אריה.

        • · כל מילה בסלע!

          (גידי)

          לנקות עם פונגיצ`ק (עדיף על אקונומיקה), למרוח בונדרול ועליו אקרינול וחסל עובש לאלתר.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן