הוספת הודעה חדשה
  • · היפרדסמו-T לעומת מריטרנס

    (מתי)

    שלום רב,החלטתי לאטום את מרצפות המרפסת באמצעות הפיתרון הפוליאוריטני (וכן אני יודע שזה לדחות את הקץ).האם יש הבדל כלשהו בין שני המוצרים?האם אחד מומלץ יותר? לאיזו יצרנית יש רקורד טוב יותר?משום מה כמות הישום המומלצת בהיפרדסמו T היא 200 גר` למטר לעומת 500-1000 במריטרנס....תודה ויום טובמתי

    • · איטום מרפסת עם חומר איטום שקוף

      (גבי)

      שלום מתי,

      השאלה טובה...

      לשתי החברות חומרים מצויינים. אם ברצונך בחומר עבה יותר, השתמש במריטרנס של חברת אלרם. במקרה של איטום שטח מרפסת גדול מומלץ אכן להשתמש בשכבה עבה יותר. יחד עם זאת ככל שהשכבה תהיה יותר עבה כך גם היא תהיה יותר "מורגשת".

      לא ציינת אם ברצונך לבצע איטום עם חומר שקוף או צבעוני. במקרה של ציפוי עם חומר צבעוני ניתן לעבור לחומרים פוליאוריטנים זולים יותר, מהמשפחה הארומטית, ואת השכבה עליונה לבצע עם חומר פוליאוריטני מהמשפחה ה"אליפטית" (כגון שני החומרים שהזכרת).

      ראה באתר דוגמא לבצוע איטום מרפסות עם חומרי איטום פוליאוריטנים שקופים .

      בהצלחה,

      גבי

      • · שאלות המשך

        (מתי)

        תודה גבי על התשובה המהירה היישום יהיה שקוף - לכן האופציה הארומטית כנראה יורדת (הבנתי נכון?)שטח המרפסת כולו כ 100 מטרים, אבל אני מתכנן לטפל בחלקים היותר קדמיים ונמוכים שלה (כ 30 מטר. 10X3). מבחינת כמויות, ההיפר דסמו נראה חסכוני יותר (מחיר דומה לק"ג, אבל חצי כמות נצרכת...). אין לי כוונה לעשות שכבה עבה ללא צורך. אני מניח כי המפרט של כל חומר - קרי כמות מומלצת ליישום - מתאים לתכונותיו. האם יש לך תובנות בנוגע לכך?האם יש דברים נוספים שעלי להביא בחשבון?תודהמתי

        • · איטום וציפוי מרפסת

          (גבי)

          שלום מתי,

          בעקרון אין כל ודאות הנזילה תיפסק אם תבצע איטום רק על שטח קטן של אותה מרפסת. חדירת הרטיבות אל מתחת לריצוף יכולה להתרחש גם במקומות מרוחקים יותר מהאזור בו אתה חושד, במיוחד במקרים בהם הרטיבות נמצאת בחלק הנמוך של השטח המרוצף.

          לגבי יישום החומר- אם אתה הולך על חומר דק עובי כגון היפרדסמו שקוף,יש לודא שהפוגות בין האריחים אטומות ושאין רווחים בינהן, משום שחומר האיטום אינו אמור לגשר על פני רווחים בין האריחים- שאינם ממולאים עם רובה.

          דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הרטיבות שכבר כלואה כעת תחת הריצו, ואשר יכולה לעשות צרות כאשר תנסה להתנדף כלפי חוץ. אך ממילא אין מה לעשות בנידון בעונה זו של השנה. ייבש את השטח ככל שניתן- וזהו. כמו שאמרת בתקשורת הראשונה, מדובר על פתרון שהנו בגדר"דחיית הקץ".

          בהצלחה עם העבודות,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן