הוספת הודעה חדשה
  • · איטום מולטי גג

    (יאיר)

    שלום אני גר בדירת גג של 97 מ"ר בבנין משותף שבו קימות עוד 3 דירות גג בעלות גג של 80 מ"ר ,בבנין 16 דירות ,על הגג מעל דירתי ישנם 4 קולטי שמש ושלושה מזגנים שלי . ועד הבנין ביצע זיפוט בקייץ 2010 ,בחורף האחרון האחרון היו לי 2 בעיות איטום , שהקבלן טיפל בהם במסגרת האחריות ללא תשלום .(מריחת הרבה אקריל פזסופר)שאלתי הי כזו , אני רוצה לבצע איטום במולטיגג על ה97מ"ר שמעלי (ועד הביית לא יסכים לאטום יותר טוב את הגג הם חיפסו וקיבלו את האיטום הזול ביותר כ23שח למ"ר +5שנים אחריות ) האים אפשר לבצע עבודת איטום כזו רק על חצי גג(הגג מחולק ל2 עי תפר התפשטות ) ואים כן מה המחיר המומלץ וכמה שנות אחריות מקובל לתת על עבודה כזו(אני מאוד רוצה אחריות שלא צריך להשתמש בה )אני אשמח לקבל המלצה על חברה אמינה שרוצה ויכולה לבצע עבודה כזו בחיפה . תודה רבה מרואש.

    • · איטום גג- מולטיגג מעל זיפות

      (גבי)

      שלום יאיר,

      בלית ברירה ניתן לבצע איטום רק על גג דירתך. אך קח בחשבון שתמיד קיים סיכוי לכך שרטיבות תגיע ממקום מרוחק יותר, כלומר מגגות שכנים. הסיכוי לכך אינו גדול אך יש לקחת זאת בחשבון ומומלץ גם לקחת טווח בטחון ולאטום בכמטר אחד נוסף את הגג השכן.

      לגבי חומר האיטום ומחירו: מחיר איטום גג עם מולטיגג מתקרב למחיר של איטום עם יריעות ביטומניות, בהנחה שהוא מתבצע בדיוק על פי מפרט היצרן (ביטום). כך שלאורך זמן שווה לאטום עם יריעות מעל זיפות קיים.המחיר תלוי בקבלן המבצע ויכול לעמוד על כ 60-70 ש"ח למ"ר. מחיר מאוד זול לבצוע מולטיגג עלול לרמוז על בצוע שלא על פי המפרט כך שעליך לשים לב לכך גם כן. עוד בנושא מולטיגג- במקרה שקיימות שלוליות עמוקות בגג יש לתקן אותן תחילה.

      אם תשאיר את פרטיך באמצעות המדור צור-קשר באתר, נשמח לעזור / לבצע את העבודהו/או להפנות אותך אל קבלני איטום באזור חיפה.

      בברכה,

      גבי

      • · תודה על המידע ,ושאלה קטנה נוספת

        (יאיר)

        מהיא האיכות של האיטום הנ"ל

        אורך חייו ותקופת האחריות ?לגבי ירעות אין אפשרותלהתקיןכי צריך להרים קולטים של השכנים(שאחד מהם מאוד ישן ונראה לי שיתפרק בתהליך )אם אני לא הולך אם הוועד אני רוצה איטום שמצריך מינימום חיכוך איתו .

        • · חומרים לאיטום גגות

          (גבי)

          שלום יאיר,

          בחירת חומרים לאיטום גגות תלויה גם באופי הגג , כאשר על גג עם ריבוי מיתקונים יותר נוח לעבוד עם חומרים משחתייםכדוגמת מולטי-גג. באופן עקרוני יריעות ביטומניות יותר טובות מכל השיטות האחרון. ראה גם את המאמר על איטום גגותשמתאר את ההבדלים בין השיטות השונות.

          בשיקול של הטווח הארוך ביותרכדאי ללכת על היריעות למרות הצורך בהרמתאותו דוד-שמש. לא ניתן לראות מכאןכיצד הדוד מונחבדיוק, כלומר אם הוא מונח על גבי לבנים או מונח ישירות על הזיפות הישן. יתכן שממילא יהיה צורך להרים אותו ממקומו (כעת או מאוחר יותר). שיקול נוסף : אם תבצע כעת את איטום הגג עם מולטיגג לא תוכל בעתיד להלחים מעליו יריעות ביטומניות ותצטרך להמשיך בעתיד עם חומרים דומים או עם אותו החומר. השיקול הסופי הנו כמובן שלך ואין כל פסול בשימוש במולטיגג מלבד השיקולים שהזכרתי.

          בהצלחה,

          גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן