הוספת הודעה חדשה
  • · עובש במטבח

    (ציפי)

    שלום.עברתי לבית חדש!!! לפי שנה וחצי.כבר אחרי חודשיים!!!! החל להופיע עובש ברובע של החיבור בין השיש לקרמיקה על הקיר.הגיע הקבלן ושם על הרובה סוג של סיליקון מגרמניה=- משהו מעולה לדבריו.חלפה שנה והעובש מתחיל לעלות על הקרמיקה.מה ניתן לעשות?הציעו לי להוריד את הסיליקון ולשים רובה חדשה. אמרו לי שכנראה הסיליקון הודבק על גבי ברובע שהיתה בו כבר רטיבות והרטיבות רק עולה.כיצד ניתן לייבש את הרטיבות שכבר החלה לעלות על הקרמיקה?האם כדאי להוסיף חתיכת שיש על הקיר?תודה רבה!!!אודה ללכם אם תתנו לי הסבר מפורט.

    • · עובש במטבח

      (גבי)

      שלום ציפי,

      יש להסיר לגמרי את כל חומרי האיטום הקודמים ואת הרובה הרטובה שנמצאת תחתם. לאחר מכן יש לבצע נקיון יסודי של השטח באמצעות מים מהולים באקונומיקה. לסיום ניתן לבצע את האיטום עם מסטיק מסוג MS פולימר או עם סיליקון סניטרי איכותי כדוגמת Otto Chemie (יתכן שמדובר על אותו חומר שכבר בוצע ע"י הקבלן).

      ניתן לזרז את ייבוש האזור באמצעות מפזר חום או פן-חשמלי. בכל מקרה יש לבצע את האיטום אך ורק על גבי משטח יבש לגמרי.

      עובש נגרם כתוצאה מתנאי רטיבות מתמשכת / קבועה. לפיכך יש ליישם את הסיליקון בצורה משופעת שלא תאפשר הצטברות מים מעליו. מייד לאחר היישום, ובעוד החומר טרי, יש להחליק אותו באצבע מהולה במי סבון, כך שיתקבל משטח חלקלק שלא יאפשר הצטברות רטיבות.

      במקביל - מומלץ תמיד לאוורר את המטבח ולאפשר תחלופת אויר.

      אם קיימים סימני עובש גם ברובה בין אריחי הקרמיקה כדאי להסיר את כל הרובה הפגועה, לנקות כמתואר לעיל, לתת לשטח להתייבש- ולבצע רובה חדשה. יישום הרובה וערבוב החומר עצמו חייב להתבצע בדיוק על פי הוראות המינון של היצרן.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן