הוספת הודעה חדשה
  • · האם אתםמקבלים מינויים במסגרת הליכים משפטיים

    (נזילה)

    מתקיים הליך משפטי בין דיירים בבית משותף וקיימת נזילה מקומה אחת לקומה שמתחתיה. חברות האינסטלציהשחר ויהב מעורבות בנושא כל אחת מטעם חברת הביטוח שלה - ו"מומחיה" מציגים ממצעים שגויים (ויתכן אף עושים זאת במתכוון על מנת לנקות את עצמן מאחריות לטיפול - אחת אחראית לרכוש המשותף והשניה אחראית לדירה ממנה יש נזילה). מצב מגוחך הואשבמשך חודשים כל אחת מהחברות מכחישות עצם קיום נזילה עצמה.. את השלב הזה כבר עברנו..

    שאלתי הינההאם ניתן למנותכם מטעם בית המשפט לבצע עבודה יסודית של איתור מקור הנזילה, וביצוע עבודות איטום בפיקוח מהנדס בניה. שאלה שניה הינה האם אתם אותה חברה המופיעה כאן או שאתם גוף אחר- http://www.itum-net.co.il/www/page.asp?id=221

    תודה

    • · הדגש קודם הוא כמובן האם אתם מבצעים

      (נזילה)

      מבצעים איתור מקור הנזילה. בדיקה תרמית ואחרת של כל מיני מומחים לא הצליחה לאתר מקור הנזילה גם בגלל שבוצעו עי "מומחי" החברות שחר/יהב.

      התקרת הדירה התחתונה רטובה במרחק של עד 2 מטר מצינור הביוב המרכזי. כעת הבעיה היא האם אלו נזילות הנובעות מאיטום חדרי האמבטיה או מצנרת המתחברת לצינור ביוב. נשללה צנרת הביוב הראשי.

      • · איתור נזילה, איטום

        (גבי)

        שלום,

        תוכל/י לפנות אלינו באמצעות המדור צור-קשר ונשמח לעזור הן באיתור והן באיטום.

        אנא ציין/ני בתקשרות את הנושא המדובר.

        אין קשר ביננו לבין האתר בלינק שצרפת.

        בעקרון אין לסמוך על כל המלצה מחברות ביטוח או מישהו מטעמה. אלו אינם מנסים לסייע ללקוח אלא להיפך.

        ענין שני: ממילא יהיה צורך להרים אריחים באזור הרטיבות על מנת לתקן את האיטום במקומות הנחוצים (בחדר הרחצה ) ועל מנת לייבש את הרטיבות שחדרה מתחת לריצוף של הקומה העליונה. אם זה לא יבוצע בעל הדירה העליונה צפוי לספוג נזקים כבדים יותר משום שהרטיבות תמשיך להתפשט הלאה תחת הריצוף. כך שפשוט חבל לבזבז זמן בהטלת אחריות. מפרקים את הריצוף מעל האזור המדובר ואם מתגלית בעיה בצנרת עוצרים את העבודה , מצלמים וקוראים לשמאי של הביטוח שיצלם גם הוא.

        בהצלחה,

        גבי

        • · תודה. החשש כרגע

          (נזילה)

          שבדירה העליונה אין כלל איטום הן מתחת לאמבטיה והן מתחת לטוש. כל נקב קטן בקרמיקה או במקלחון גורם לרטיבות קלה בתקרת הדירה התחתונה. ובנוסף יתכן נזילה ממקור אחר- בצנרת. ואינסטלטורים של חברת הביטוח נלחמים לא לתקן דבר. הדייר למטה סובל וסובל וסובל.

          • · תיקון נזילה במקלחת

            (גבי)

            שלום,

            כפי שציינתי, אין לסמוך על אף מילה שנאמרת מטעם בעלי מקצוע של חברות הביטוח. חבל לבזבז את הזמן. ממילא לא יהיה מנוס מפרוק הריצוף. אפשר להביא למקום שמאי חיצוני עצמאי שיהיה נוכח בעת פרוק הריצוף למקרה שתתגלה נזילה מהצנרת, אך זה יהיה כרוך בתשלום נוסף לשמאי.

            בסופו של דבר הדייר בקומה העליונה יאלץ ממילא לפרק את הריצוף וכל דקה שימתין רק תגביר את הנזק אצלו בדירה. הזול ביותר יהיה פשוט לפרק ולתאם זאת עם חברת הביטוח של הדייר. במקרה שמגלית נזילה- מייד לקרוא לשמאי מטעמה ולצלם גם באופן עצמאי.

            גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן