הוספת הודעה חדשה
  • · הצפה בחצר

    (אבי)

    גבי שלום רב,

    לפני מספר חודשים הבאנו אדם שריצף את כל החצר בקרמיקה. לצערנו הרב, הוא עשה עבודה מאוד רשלנית: לא שם שכבת כורכר, לא הידק את הקרקע, לא יצק בטון כנדרש, לא ערבב חצץ יחד עם הבטון ולא השתמש בכוורת ברזל לחיזוק הרצפה. בפועל, הוא פשוט הניח את אריחי הקרמיקה על החול תוך שימוש במעט בטון תוך כדי העבודה - מרח בטון והניח את האריחים על גביו, בעודו רך. גם את הרובה הוא יישם בצורה מאוד רשלנית - ערבב עם כמות מים גדולה מאוד ופיזר באמצעות מגב.

    מעבר לכך, הוא לא הקפיד על שיפוע נכון של הקרקע, והיה ברור שיש כמה וכמה נקודות נמוכות בהן יכולים להיקוות מים. כמובן שהוא גם לא דאג לאף אמצעי ניקוז, למרות בקשתנו.

    ואכן כעת שהגיע הגשם הראשון, ישנם כמה איזורים שהוצפו לחלוטין, ובהם המים עומדים לחלוטין. גובה המים הינו מספר ס"מ, ואף חודר לרצפה גבוהה יותר של מחסן חיצוני.

    רצינו להתייעץ איתך כדי למצוא פתרון לבעיה, מבלי להיכנס להוצאה גדולה, כמו ביצוע מחדש של כל הריצוף.

    חשבנו להביא איש מקצוע שיחפור תעלה מאיזור ההצפה החמור ביותר, לאורך הגדר ועד ליציאה מהבית, לנקודה חיצונית נמוכה.

    האם אתה ממליץ על פתרון שכזה? אם כן, מספיק לצפות את דופן התעלה בבטון, או שאולי צריך חומר אטום למים? על איזה רוחב ועומק תעלה אתה ממליץ? האם תוכל להמליץ על איש מקצוע מתאים וטוב? כמה זה אמור לעלות (אורך התעלה יהיה כ - 20 מטר)?

    אם לא, איזה פתרון חלופי אתה מציע?

    בתודה מראש,

    אבי.

    • · הצפה

      (גבי)

      שלום אבי,

      לצערי הפתרון הנכון ביותר הוא להרוס הכל ולבנות מחדש. כל שאר הפתרונות יהוו אילתור זמני ופשוט חבל על הכסף. חפירה ובניית תעלת ניקוז ברמה טובה תעלה ממילא סכום כסף לא מבוטל.אין טעם לנסות ולחסוך כעת כאשר מראש ידוע שבעתיד תצטרך בכל מקרה לפרק את המשטח. עדיף לבצע זאת כעת.

      בברכה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן