הוספת הודעה חדשה
  • · סיקה פלקס

    (אורן)

    גבי שלום,

    הרבה זמן לא הצקתי לך בשאלות...

    הבית שלנו עדיין בבנייה (נשאר בעיקר רק הפנים- דלתות פנים, מטבח וכו`) ואני רוצה לעשות כבר עכשיו הכנות לחורף הממשמש ובא:

    1) איך אוטמים בדיוק את ספי החלונות (כבר יש אלומיניום כמובן) עם סיקה פלקס, הבנתי שצריך למרוח סיקהפלקס מתחת לסף השיש בחיבור שלו עם הקיר (כמובן מבחוץ) וכן בצדדים של סף השיש, האם אכן כך?

    2) על מעקה הגג- יש לנו שיש, ובכמה מקומות יוצאים מהמעקהצינורותגביריט שהוציא האינסטלטור לשם נקודת ביקורת על הניקוז שנמצא על רצפת הגג(הם בעצם נמצאים על המעקה ונכנסים דרך הבטון של המעקה ומתחברים לחור הניקוז שעל הגג עצמו- מין איוורור /ביקורת לראות שהניקוז לא נסתם ואחר כך יורדים דרך אחד היסודות עד לשפיכה חופשית על האדמה). בחורף הקודם, התברר שכנראה נכנסו מים בחיבורים של אחד הצינורות הללו עם העמוד שבתוכו הוא יצוק, וזאת למרות שלפני ששמו את השיש, אטמתי מסביב עם מסטיגום. אני רוצה למרוח בחיבור בין סף השיש שמקיף את הצינור לבין הצינור- סיקהפלקס, האם זה פיתרון טוב?

    אני גם לא בטוח שזו אכן הבעיה, מה אתה אומר?

    תודה,

    אורן

    • · אטימת ספי חלונות , מעקה מרפסת

      (גבי)

      שלום אורן,

      ברכות על ההתקדמות בבניה.

      אטימת ספי חלונות מתבצעת עקרונית עוד לפני הרכבת הספים, עם חומרי אטימה צימנטים. אני מקווה שכך זה בוצע אצלך. אטימה נוספת חיצונית מתבצעת כפי שתארת, עם סיקפלקס, בחיבורים סביב הסף. כך שהבנת נכון.

      לא ברור משאלתך אם כבר ישנו ציפוי חיצוני או צבע מבחוץ. במקומות שבהם ייושם הסיקפלקס. אם ישנו צבע- בצע מעליו את הסיקפלקס. אם אין - מרח פריימר של סיקפלקס על הבטון / הטיח ואחרי הייבוש מרח את הסיקפלקס (רצוי סיקפלקס מסוג 11FC). תוכל להשיג את החומר בגוון שתואם לזה של הסף (קרם / בז`). אם תפרט יותר נתונים נוכל להבין יותר ולהסביר יותר. (מה בדיוק השאלה ?).

      צינור גיבריט במעקה מרפסת:

      מהתאור שלך אכן אין ודאות כלל ששם הבעיה. יתכן שהיא לגמרי במקום אחר, כגון בחוסר איטום על הקיר עצמו או בעיה אחרת במקום אחר- בצינור עצמו.

      על כל פנים ממילא מומלץ לסגור את החיבור בין הצינור לשיש של המעקה, על מנת למנוע חדירת מים אל מתחת לשיש. סיקפלקס אינו מתאים למטרה זו משום שהוא אינו מסוגל להדבק אל צנרת גיבריט. תוכל להשתמש בחומרים ביטומנים כפי שעשית קודם או בחומר כגון "כל אוטם" של חברת פזקר.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן