הוספת הודעה חדשה
  • · בעיית עובש

    (איתמר)

    אנחנו גרים בקומת קרקע. בזמן האחרון נוצר אצלנו מצב של עובש ירוק על הגב של הארונות ,גב של הספות , קירות שמתנפחים, ואפילו לבגדים שלנו זה מגיע!! פשוט מסריח.

    מה אפשר לעשות????? אנחנו סובלים בטירוף!

    הבאנו אינסטלטור שלא כזה ידע מה להגיד חוץ מלחכות שבועיים ולראות אם זה מתפתח מעבר לזה.

    מה עושים???

    • · בעיות עובש, רטיבות

      (גבי)

      שלום איתמר,

      יש לבדוק את המקום בשטח. באופן כללי- אם ישנו עובש מאחורי ספות וארונות, הבעיה יכולה להיות בעיה של עיבוי ולא של דליפה מצנרת או איטום לקוי.

      אם רוב הרטיבות נמצאת באזור המקלחות או בצמוד אליהן- החשד המיידי נופל על בעיות באינסטלציה. אך אם הבעיות מתרחשות בקירות החיצוניים- החשד המיידי נופל על בעיה באיטום הקירות , מבחוץ.

      עובש שמתרחש באזורים שוניםואשר אינו ליד מקלחות או בצמוד לקירות חיצוניים, מקורו בדרך כלל מעיבוי. הפתרון יהיה לבודד ולאוורר את חלל המגורים. ראה מאמר על עיבוי - איתור ומניעה.

      התופעה שציינת - של התקלפות צבע, מעלה את החשד שמדובר בבעיית איטום או נזילה צנרת. אך שוב, חסרים נתוניםויש לבדוק הכל בשטח. לעיתים יש צורך להשתמש במצלמה תרמית בעת הבדיקה , לאיתור גורם הרטיבות.

      בברכה,

      גבי

      • · רטיבות בדירה

        (איתמר)

        גבי תודה רבה על התגובה.

        הקירות החיצוניים שלנו בדירה לא סובלים מהבעייה הזאתי. מדובר רק בקירות הפנימיים בדירה. העובש מגיע לכל מקום בדירה. בסלון זה נדבק לגב של הכורסאות+ הקירות הפנימיים שמתקלפים. הקיר הפנימי של הסלון מקביל לקיר של החדר עבודה שבו נמצא גם הארון הבגדים שלנו. הקיר של האמבטיה שלנו מקביל לקיר של החדר שינה. ככה שהבעיה נמצאת בכל הבית. מבחינת סימנים של רטיבות אין בדירה בשום חלק סימן של רטיבות.

        • · עובש בקירות

          (גבי)

          שלום איתמר,

          אם כך, כנראה שמדובר על בעיית עיבוי שאותה ניתן לפתור באמצעות פתרונות בידוד ו/או איוורור. כמו כן ניתן לבצע צביעה של הקירות בצבע נגד עובש. על כל פנים, יש לבחון את הכל בדירה עצמה. בשלב הראשון יש לדאוג לניקוי העובש ולאיוורור של חלל המגורים.

          בברכה,

          גבי

    • · פתרון אפשרי

      (בועז)

      איתמר שלום.

      גם אצלי הייתה תופעה דומה בדירת גן. לאחר בדיקה מקיפה שכללה שימוש במצלמה טרמית (מאחר והייתה תופעה של קילוף צבע וטיח בכל הדירה, קירות פנימיים וחיצוניים). מהבדיקה התברר שהצנרת תקינה וכן הדלוחין.

      העובש בקירות נוצר עקב עיבוי ולא בעיית איטום. יצויין שרוב העובש התרכז בקצה העליון של הקיר.

      לאחר ניקוי העובש עם מים ואוקונמיקה, צבעתי בצבע נגד עובש (דורבוסים). העובש לא חזר על עצמו במקומות שצבעתי אלא במקומות של נצבעו. לכן הפתרון אצלי הוא לא רק צביעה אלא גם איוורור תמידי של החדר.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן