הוספת הודעה חדשה
  • · צבע לרצפת בטון.

    (רויטל)

    שלום,

    אנחנו עושים רצפת בטון בגינה בגודל 30 מ"ר מרובע, ומאוד מעוניינים שהרצפה תהיה בצבע חום, ומחפשים את השיטה הקלה והזולה ביותר שנוכל לבצע בעצמנו, שמעתי שיש אבקת צבע שמוכרים בחנות לחומרי בניין, האם קיים גוון חום? האם אפשר להסביר לנו איך משתמשים עם האבקה? והאם הצביעה באבקה היא דבר טוב? או שעדיף חומר אחר? הבנתי שצריך לערבב את האבקה עם הבטון לפני היציקה, היכן נעשה הערבוב? במערבל הבטון? ראיתי שמישהו כתב כאן שכשמשתמשים בטכניקה הזו הצבע בד"כ דוהה, האם הוא מפסיק לדהות באישהו שלב? או שהדהייה ממשיכה עד היעלמותו של הצבע לחלוטין? אשמח לתשובות, תודה רבה, וסליחה על השאלות המרובות.

    • · צביעת בטון דקורטיבי

      (גבי)

      שלום רויטל,

      אכן ניתן לקבל בטון מגוון בכל צבע שתרצי, באמצעות הוספת אבקה לתערובת הבטון או באמצעות פזור האבקה מייד לאחר היציקה ושפשופה כלפי פנים הבטון בעודו טרי, תוך כדי החלקתו. לאחר הייבוש מורחים סילר שקוף על גבי כל השטח. הסילר מבליט את הגוונים החומים ומתקבל משטח "מהודר" ויפה.

      מלאכה זו דורשת נסיון קודם בשטח ולא מומלץ לנסות ולבצע אותה לבד. ניתן פשוט לתת את כל עבודת היציקה לבצועו של קבלן עבודות "בטון דקורטיבי" (ראי בגוגל). לרכישת אבקות צבע תוכלי לפנות גם אל משה סרברניק בטלפון 03-5604884. ראי גם את אתר האינטרנט (היפה) של האיש בכתובת הבאה:

      pigmentim.co.il

      יש צורך לחדש את שכבת הסילר מדי מספר שנים כאשר העסק מתיישן / דוהה. ניתן לבצע זאת גם באופן עצמי.

      שיהיה בהצלחה,

      גבי

      • · אבקת צבע לבטון

        (רויטל)

        תודה על תשובתך, מתשובתך הבנתי שאנחנו לא יכולים לצבוע לבד את הרצפה, האם ניתן לשפוך את האבקה למערבל הבטון לפני היציקה ולקבל את אותה התוצאה ואח"כ למרוח את הסילר? מה יקרה במידה ולא נמרח סילר? האם הצבע יעלם לגמרי? תוך כמה זמן? תודה רבה.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן