הוספת הודעה חדשה
  • · מולטיגג על יריעות ישנות

    (אבי אלגזי)

    גבי שלום,יש לנו גג של כ160מ"ר (200 כולל מעקות). הגג היה מוצף בחורף בגלל מרזב סתום והופיע רטיבות בדירה מתחת.המרזב תוקן וברצוננו גם לחדש האיטום עם מולטיגג או חומר דומה.האם הצרופים הבאים יכולים לבוא בחשבון:א.שכבה של פוליגג סופר M מדולל ביחס 1 ל 3 ייחידות מים שכבה של פוליגג סופר M - ב 1.5 ק"ג למ"רשכבה של מולטיגג 1 ק"ג למ"רב.שכבה של מאסטר גג מדולל 50% מים 300 גר למ"רשכבה של מאסטר גג 1.5 ק"ג למ"רשכבה של מולטיגג 1 ק"ג למ"רג. שכבה של מולטיגג מדולל 50% (במקום הפרימר לתשתיות מיוחדות היקר) 300 גר למ"רשכבה של מולטיגג 1 ק"ג למ"רשכבה של מולטיגג 1 ק"ג למ"רתודה, אבי

    • · איטום גגות עם מולטיגג

      (גבי)

      שלום אבי,

      לא מומלץ לערבב בין החומרים של היצרנים השונים. יש להצמד לחומר אחד ולעקוב אחר הוראות היישום של אותו חומר בלבד. ביישום מדוייק תתקבל שכבת איטום חזקה שצמודה היטב לתשתית.

      כל החומרים שהזכרת ברשימה הנם טובים ליישום ולא ברור מדוע ברצונך לבצע שכבה עליונה של מולטיגג על גבי הפוליגג או המאסטר גג. בנוסף, אם הוחלט להשתמש במולטיגג- יש להשתמש בפריימר לתשתיות מיוחדות ולא לדלל את החומר במקום זאת.

      זכור שיש לבצע גם פעולות הכנה של היריעות הקיימות ,תיקונים במקומות הנחוצים, ומעבר נוסף מקדיםעל גבי חפיפות , על קצות היריעות בקירות וסביב אלמנטים שונים. כך שיש לקחת בחשבוןפח או שני פחים נוספים של חומר.

      עובי השכבות שציינת- תקין, בתנאי שהגג משופע היטב, שזהו ממילא תנאי הכרחי ליישום החומרים.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן