הוספת הודעה חדשה
  • · הדבקת שיש על קיר חיצוני

    (שי אטיאס)

    שלום רב,

    אבקש לקבל פרטים על אופן הישום המתאים להדבקת שישעל קיר חיצוני .

    במצב הקיים יש טיח שפריץעל הקירות החיצוניים, אני רוצה לגרד את הטיח ולהדביק שיש על הקיר החיצוני, אוסיף ואומר שהבית ממוקם בקו ראשון ליםכך שישנה גם לחות בחודשי הקיץ .

    מתחת לשפריץ יש טיח והוא חייב לעבור תיקונים כאשר ישנם מקומות שרואים אף את הברזלים, למשל בחלק התחתון של המרפסת או בקיר החיצוני שמשמש כמעקה.

    אבקש לקבל פרטים על תהליך העבודה והחומרים הדרושים ע"מ שהביצוע יהיה בצורה הטובה והבטוחה ביותר .

    תודה מראש

    • · הדבקת שיש על קירות חיצונים

      (גבי)

      שלום שי,

      לצערי יש לקבל מפרטים מסוג זה רק בשטח עצמו, מאת מהנדס מוסמך. תחום הדבקות שיש ואבן הנו כידוע תחום "רגיש" ובצוע לקוי יכול לגרור בעקבותיו סכנת רבות כתוצאה מנפילת אבני החיפוי, כך שלא יהיה זה אחראי , וגם לא ניתן, לתת מפרט טכני לבצוע באמצעות המייל. לאחרונה אף הקפיא מכון התקנים מספר תקנים להדבקת אבן וחיפויי חוץ, כתוצאה מריבוי התאונות בתחום ובצועים כושלים נפוצים בהדבקה עצמה.

      באופן מאוד כללי- יש להסיר את כל שכבת השפריץ ואף כנראה שיהיה צורך להסיר את כל שכבת הטיח. לאחר מכן יש לבצע תיקונים בקירותעם חומרי שיקום מבנים. לפני בצוע החיפוי יש לבצע איטום של התשתית בהתאם לשיטת החיפוי (בהדבקה, בתליה יבשה, או בתליה רטובה).

      למפרט כללי של הדבקת אבן אנא ראה מפרט מצורף (ומומלץ) של חברת סיקה- "מפרט להדבקת אבן עם לטקס סופרSB -112". מפרטים אחרים תוכל לקבל מיצרני דבקים נוספים כגון "תרמוקיר" או "מיסטר -פיקס", אך כאמור- אין תחליף ליעוץ בשטח. במבנים על יד הים מומלץ אף להקפיד עוד יותר ולהשתמש בחומרים יעודיים בעת בצוע השיקום של הקירות, לפני האיטום.

      נשמח לעזור הלאה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן