הוספת הודעה חדשה
  • · לא יודע אם זה קשור לאתר,אבל ,אשמח אם בכל זאת תעזור.

    (דורי)

    עובר בשטח החצר שלי, צינור שבא מהכביש לשעון מים שלי והשעון מוצב בסוף השטח שבבעלותי. כל צינור עד לשעון,כולו חלודה ומטפטף טיפין טיפין.(כולו רקוב) הזמנתי את העירייה כדי שיחליפו את הצינור.(עד לשעון) בא השרשרב של העירייה ואומר לי:” בגלל שזה בשטח שלך,אז אנחנו לא אחראים”. שאלתי: מה ההגיון אחרי הזה? ביררתי,והשרברב (הפרטי) אמר שזה יעלה לפחות 1000 ש”ח. למה אני צריך לממן את הצינור של העיריה אם אני משלם מיסים?!(והסברתי לשרברב של העירייה את ההגיון הפשוט) וכל יום שחולף,המים שמתבזבזים לעיריה כבר עברו את האלף ש”ח שהוא עלות התיקון.(ומתוך משכורת של 3000 ש”ח אני אמור לממן עירייה ??!?לא מספיק הארנונה?!) אולי אתה לא האתר הנכון שאני אמור לפנות......אולי בכל זאת יש לך את הקשרים הנכונים כדי לעזור לי. או לפחות מישו מהפורום יעזור לי. מדובר בעיריית חדרה. (יש כאלו שטוענים שלכל עיר יש את החוקים שלה,זה נכון?)

    • · צנרת

      (גבי)

      שלום דורי, כפי שאמרת - צנרת זה לא השטח שלנו. מנסיוני האישי העירייה אחראית בדיוק עד למקום שבו מתחיל המגרש שלך, שם ישנו בדרך כלל שעון מיים נוסף. מעבר לזה - זו אחריות הדיירים שבמגרש שלהם עובר הצינור. שיהיה בהצלחה.

      • · בכל זאת ,אם יש מישו שמתמצא בזה.....

        (דורי)

        תודה גבי בכל מקרה. אבל אם יש מישו מהפורום שמתמצא בזה, אז אודה לו מאוד. איך בכל זאת אוכל להכריח את העירייה להחליף את הצנרת.. רק רציתי להזכיר,הצינור שנוזל הוא לפני השעון....אך, הוא בשטח שלי...אבל אני לא משלם אגורה על כל הנזילות האלו,זה על חשבון העירייה ולכן אני חושב שהם צריכים לשלם או לפחות להשתתף.

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן